اونس طلا2316.7
مظنه14,931,000
18 گرم3,446,800
ارزش سکه33,639,543
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

آیا شکمی صاف می خواهید؟ این ترفند را با یک تکه نخ امتحان کنید!

داشتن شکمی صاف با یک تکه نخ؟ ما برای آن اینجا هستیم!

آیا شکمی صاف می خواهید؟ این ترفند را با یک تکه نخ امتحان کنید!

احساس خوب در مورد بدن، چیزی است که همه می خواهند،اما برای هرکس معنای متفاوتی دارد؛ عده ای عاشق منحنی های زیبا هستند در حالی که برخی دیگر شکم صاف را ترجیح می دهند. آیا شما هم شکم صاف می خواهید؟ پس ممکن است بخواهید به خواندن این مطلب ادامه دهید!

شکم تخت

داشتن شکمی صاف می تواند کاری بسیار دشوار به نظر برسد. بدیهی ترین راه برای انجام این کار این است که خیلی ورزش کنید و زیاد اسنک نخورید! به عبارت دیگر: کل سبک زندگی خود را تغییر دهید و این یعنی تلاش مستمر؛ اما ظاهراً لازم نیست آنقدرها هم دشوار باشد.بنظر میرسد تنها چیزی که برای رسیدن به شکم مورد نظر خود نیاز دارید یک تکه نخ است. البته، به هر حال تغذیه سالم ایده خوبی است و ورزش نیز برای شما مفید است ،اما ممکن است بخواهید این راه را نیز امتحان کنید.

آیا شکمی صاف می خواهید؟ این ترفند را با یک تکه نخ امتحان کنید!

یک تکه نخ

پس با آن یک تکه نخی که ذکر کردیم باید چه کار کنید؟ خیلی ساده شما باید نخ را دور کمرتان ببندید و ماهیچه های شکم خود را کمی سفت کنید (حدود 50 درصد). به این ترتیب ، بند دور شکم خود را احساس می کنید ، اما خیلی محکم نباشد.

چرا این راهکار کمک می کند و چه کاری انجام می دهد؟ ظاهراً، بستن یک نخ به دور چربی های اضافی شما، باعث می شود که به خاطر داشته باشید که ماهیچه های خود را سفت کنید ، که همین کار و یادآوری آن به کمک نخ ، باعث جمع تر شدن و درنتیجه صاف شدن شکمتان می شود، بدون رفتن به باشگاه ورزشی! آیا واقعاً می تواند به این سادگی باشد؟ این خود یک ورزش است و تلاش هیچ ضرری ندارد، بنابراین حتما به امتحان کردنش می ارزد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد