اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فرم بینی و شخصیت شما چه ارتباطی با هم دارند؟

شما کدام یک از فرم های بینی زیر را دارا هستید؟

بینی شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

همه ما یک بینی داریم و به نظر می رسد که باهم کمی متفاوت است.برخی چنان از بینی خود متنفر هستند که برای اصلاح فرم آن به جراح پلاستیک مراجعه می کنند؛ اما شاید به نظر عجیب می رسد ، طبق تحقیقات محققان دانشگاه بن گوریون شکل بینی شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید. نتایج این مطالعه اخیراً منتشر شده است و ما در اینجا لیست مرتبی از آن را قرار داده ایم. به آینه و تصویر زیر خوب نگاه کنید. بینی شما چه شکلی دارد؟

1. بینی اتیوپی:

افراد خلاق و کنجکاو دارای این فرم بینی هستند. آنها خوش بین هستند و دیدگاهی آزاد نسبت به زندگی دارند،همچنین این افراد بسیار اجتماعی بوده و اغلب یک گروه خوبی از دوستان را در اطراف خود دارند.

2. بینی یونانی:

افرادی که بینی یونانی دارند کمی از دیگران کم حرف تر هستند. آنها در نشان دادن احساسات خود دچار مشکل هستند و دوست ندارند در مرکز توجه قرار بگیرند.این افراد وفادارند ، اهل عمل هستند و همیشه می توانید روی آنها حساب کنید.

3. دماغ قلاب شده:

این یکی ناصافی (کوچک) از نیمه دارد. افرادی که دارای بینی به شکل قلاب هستند بسیار بلند پرواز و هدف گرا هستند. آنها غالباً عقاید و اصول محکمی دارند و به شدت از آن دفاع خواهند کرد.

4.بینی عقابی:

افرادی که دارای این بینی هستند مصمم و منظم هستند. آنها به شغل خود اهمیت می دهند و موفقیت شغلی اغلب در بالای لیست اولویت آنها قرار دارد. این افراد باهوش هستند و تا به خواسته های خود نرسند ، چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصی ،مسیر را رها نمی کنند.

5. بینی سربالا:

این افراد افراد شاد ، مشتاق و خودجوش هستند. آنها اغلب محبوب هستند و شخصیت آنها طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. این افراد غریزه های قوی دارند.

6. بینی صاف:

افرادی که بینی آنها صاف است شخصیت قوی و اعتماد به نفس بالایی دارند. بدون توجه به شرایط ، آنها همیشه خودشان هستند و از توانایی های خودشان اطمینان دارند.این افراد به راحتی متزلزل نمی شوند.

7. بینی رومی:

آنها بسیار حساس هستند و زندگی عاطفی قوی ای دارند.این افراد بسیار همدل هستند و با دیگران بسیار همدردی می کنند. گاهی اوقات تمایل دارند خود را فراموش کنند .

8. بینی کج:

افرادی که دارای این بینی هستند شخصیت محکم و قابل اعتمادی دارند .آنها شنونده های خوبی هستند و بسیار اهل عمل هستند، طوریکه همیشه شما می توانید روی آنها حساب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد