اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازگرداندن یک کتاب به کتابخانه پس از 300 سال

کلیسای جامع شیفلد که پیش از این دارای کتابخانه بوده است در هفته جاری یک بسته پستی دریافت کرد که این بسته حاوی یک کتاب متعلق به 300 سال پیش بود.

بازگرداندن یک کتاب به کتابخانه پس از 300 سال


کلیسای جامع شیفلد که پیش از این دارای کتابخانه بوده است در هفته جاری یک بسته پستی دریافت کرد که این بسته حاوی یک کتاب متعلق به 300 سال پیش بود.

کلیسای جامع شیفلد که در بریتانیا است در این هفته این بسته پستی را دریافت کرد که در واقع یک کتاب امانت گرفته شده از کتابخانه این کلیسا بوده است که در حال حاضر این کتابخانه تخریب شده است.

به همراه این کتاب نامه ای نیز ارسال شده بود که جزئیات ماجرای کتاب امانت گرفته شده و تاریخ آن را فاش می کرد. این کتاب درست در زمانی به کلیسا بازگردانده شد که دیگر نه کتابخانه ای وجود دارد و نه امانت دهنده و نه امانت گیرنده زنده هستند.

در داخل این کتاب یادداشتی دست نویس مربوط به سال 1709 وجود دارد که نشان می دهد این کتاب از سوی کتابخانه کلیسای جامع شیفلد به امانت داده شده است.

این درحالی است که کیت فرو، کشیش ارشد این کلیسا در یک مصاحبه با یکی از روزنامه های محلی گفته است این کتاب به نام ایمان و عمل یک پیرو کلیسای انگلستان است که در سال 1704 یعنی 317 سال پیش چاپ شده است و درسال 1709 به امانت داده شده است.

همچنین این کشیش در ادامه مصاحبه با روزنامه شیفلد استار گفته است کتابخانه کلیسای جامع این شهر تا اواخر قرن 18 یک مرجع محبوب برای امانت گرفتن کتاب بود و درسال 1800 تعطیل شد.

آقای فرو گفت: خانمی در ولز پس از مرگ مادربزرگش، این کتاب را در میان اشیا برجای مانده از او پیدا کرده است. مادربزرگ در وصیت نامه اش به بازماندگان خود توصیه کرده بود که کتاب را به کتابخانه کلیسای جامع شیفلد باز گردانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد