اونس طلا2337.71
مظنه14,456,000
18 گرم3,337,100
ارزش سکه32,569,368
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

آیا می خواهید کمی وزن کم کنید؟ این 2 ماده غذایی را به قهوه یا چای خود اضافه کنید!

با افزودن این 2 ماده غذایی به نوشیدنی روزانه خود، مقداری وزن کم کنید.

آیا می خواهید کمی وزن کم کنید؟این 2 ماده غذایی را به قهوه یا چای خود اضافه کنید!


کاهش وزن

از هر پنج نفر یک نفر هر ساله "کاهش وزن" را در لیست تصمیمات سال جدید خود قرار می دهد.گرفتن رژیم های سختی که دکتر های تغذیه می دهند اگر هم با موفقیت همراه باشد اما مقطعی است و همه ما میدانیم که بعد از دوره ای با شکست همراه خواهد بود؛ چراکه ما به وزن قبلی خود برمیگردیم! اما فارغ از هر نتیجه، آن چیزی که مهم است، این روند شکست خورده باعث آسیب زدن به ذهن و روان ما می شود. بهتر است به جای چندین و چندباره گرفتن این رژیم های ناکارآمد که جز آسیب فایده دیگری نخواهند داشت؛ باید سعی کنیم سایز بدن خود را بپذیریم، بدن خود را دوست داشته باشیم و تحرک روزانه هرچند ده دقیقه ای را در برنامه خود قرار دهیم.

حال اگر به کاهش وزن خود اصرار دارید ما پیشنهاد می دهیم به جای رژیم های غذایی وحشتناک این دوماده مفید را به نوشیدنی روزانه خود اضافه کنید. این مواد مغذی باعث افزایش سرعت سوخت و ساز بدن شما می شود.ده کیلو وزن کم نخواهید کرد، اما افزایش متابولیسم بدن و همچنین سلامت جسم و روان ما مهمتر است، درست است ؟

مواد مورد نیاز:

180 میلی لیتر روغن نارگیل

1 قاشق چایخوری دارچین

اختیاری: 150 گرم عسل خام

طرز تهیه:

همه مواد را مخلوط کنید سپس به یک ظرف شیشه ای منتقل کنید و آن را در یخچال نگه دارید. وقتی فنجان قهوه یا چای صبح خود را درست کردید ، یک یا دو قاشق غذاخوری از ترکیب درست شده به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید و همه آن را بنوشید. جایزه: مزه آن جالب است!

چرا باعث کاهش وزن می شود؟

دارچین سالهاست که به دلیل مزایای سلامتی اش مشهور است. این ماده حاوی آنتی اکسیدان است که رادیکال ها را خنثی می کند ، قند خون را تثبیت کرده و متابولیسم شما را تقویت می کند. همچنین تجزیه قندها برای بدن شما آسان تر می شود. روغن های خوب موجود در روغن نارگیل به عملکرد بهتر متابولیسم شما کمک می کنند و همین امر باعث می شود بدن چربی ها را با سرعت بیشتری بسوزاند.

عسل که اختیاری است نیز نوشیدنی را به سطح بالاتری می رساند. این ترکیب ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را تأمین می کند. گرچه باید عسل واقعی را برای این کار انتخاب کنید!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد