اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاربرد قسمت هایی از وسایل دور و برتان که برای شما پنهان بوده است؟(قسمت اول)

آیا تابحال به کاربرد این وسایل در دور و برتان دقت کرده بودید؟

کاربرد قسمت هایی از وسایل دور و برتان که برای شما پنهان بوده است؟(قسمت اول)


ممکن است به نظر برسد که آنها وسایل همیشگی خانه هستند ، اما در واقع رازهایی را پنهان می کنند که شما قبلاً حتی متوجه آن نشده اید. هنگام استفاده مجدد از آنها ، این موارد به حل یک سری مسائل کمک می کند! ادامه مطلب را بخوانید تا ترفند های ساده ای را ببینید که زندگی شما را بسیار راحت تر می کند.

حلقه های روی پیراهن

آیا می دانید که این حلقه ها فقط در تی شرت ها نیستند بلکه روی یک پیراهن یقه دار زیبا نیز خواهید یافت! ظاهراً طرح این حلقه ها در نیروی دریایی آغاز شده است؛ چراکه فضای کمد زیادی در دریا وجود ندارد ، به همین دلیل ملوانان پیراهن خود را از طریق این حلقه ها به قلاب آویزان می کنند. بچه های دانشکده دهه 60 نیز از آنها برای چروک نشدن پیراهن در سالن بدن سازی استفاده می کردند.اما این روزها تولیدکنندگان آنها را به نشانه کیفیت و کلاس در لباسها ایجاد میکنند.

فلش روی آمپر بنزین

اگر راننده اتومبیل هستید شاید قبلاً این موضوع را مشاهده کرده باشید. در کنار آمپر بنزین تقریباً در هر خودرویی که از سال 2010 به بعد تولید شده است ، یک فلش مشاهده خواهید کرد که به سمت راست یا چپ نشان داده شده است. این علامت نشاندهنده سمت قرارگیری درپوش بنزین در خودرو،برای یادآوری رانندگان است! اگر مدتی است که از ماشین استفاده می کنید ، ممکن است نیازی به یادآوری نداشته باشید، اما هنگامی که در حال رانندگی با اتومبیل اجاره ای یا وسیله نقلیه کاملاً جدید هستید ، مفید خواهد بود.

دکمه های روی جین

افرادی که عاشق شلوار جین هستند احتمالاً با تمام دکمه های اضافی پراکنده در سراسر شلوار (اغلب در جیب های اطراف)آشنا هستند. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما درواقع این دکمه ها بسیار مهم هستند. به آنها میخ پرچ می گویند و از لحاظ استراتژیک روی لباس قرار می گیرند تا جلوی فرسودگی درزها و پاره شدن آنها را بگیرند. غول شلوار جین Levi Strauss صاحب حق ثبت اختراع پرچ ها است. او زمانی به فکر این ایده افتاد که معدنچیان در سال 1829 از این که شلوار جین آنها به راحتی فرسوده می شد شکایت داشتند.

سوراخ روی دسته قابلمه

تا زمانی که یک آشپز حرفه ای نباشید ، ممکن است ندانید که چرا دسته تابه و قابلمه شما سوراخ دارد. اولاً بعد از شستن آنها ، میتوانید آنها را آویزان کنید که یک روش عالی برای اطمینان از خشک شدن صحیح آنها است بعلاوه آشپزها دوست دارند از همان سوراخ برای نگه داشتن ملاقه و قاشق همزن استفاده کنند. کاری کاملا راحت که نیازی به کثیف کردن ظرف دیگر نیست!

ذغال

ذغال باعث تصفیه هوا و از بین بردن بو می شود .زغال چوب فعال شده بامبو در فروشگاه های کالاهای خانگی موجود است. می توانید از آن برای از بین بردن بو و تصفیه هوا استفاده کنید! در اینجا نیازی به جوش شیرین یا دستگاه تصفیه هوا گرانقیمت نیست؛ بعلاوه ، این نوع زغال چوب می تواند باکتری ها و مواد آلرژی زا را نیز از بین ببرد. فقط باید آنها را درون کیسه های مشبک قرار داده و در محلی با بوی بد مانند سرویس بهداشتی قرار دهید. به نظر می رسد که یک محصول بسیار عالی است،مگر نه؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد