اونس طلا2302.52
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,850,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

9 کاری که هر روز صبح انجام می دهید و باعث چاق شدن شما می شود!

خیلی ها هنگام صبح این کارهای اشتباه را انجام می دهند!

9 کاری که هر روز صبح انجام می دهید و باعث چاق شدن شما می شود!

همه می دانند که وقتی که صحبت از یک سبک زندگی خوب و سالم می شود سالم خواری و ورزش کافی، مهم است. به نظر می رسد که مراسم صبحگاهی شما بر روی چاقی شما نیز تأثیر می گذارد و اگر روز خود را به درستی شروع کنید، متوجه خواهید شد که چه کاری برای سلامتی و بدن شما مفید است. قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد!

در اینجا برخی از بایدها و نبایدها در مورد عادتهای صبح آورده شده است:

1.خواب

خواب کافی برای یک سبک زندگی سالم مهم است ، اما (متاسفانه) خواب زیاد نیز برای شما مضر است. بهتر است جمعه تا ساعت 1 بعد از ظهر در رختخواب نمانید. خواب زیاد خطر ابتلا به دیابت و مشکلات قلبی را افزایش می دهد. بعلاوه ، اگر در بیدار شدن خیلی دیر کنید، این بدان معناست که مجبورید صبحانه را حذف کنید.

2.صبحانه

و صبحانه برای شروع روز شما بسیار مهم است! با کنار گذاشتن صبحانه ، به سوخت و ساز بدن خود ضربه ای ناعادلانه میزنید و بسیاری از کارکرد بدن را کاهش می دهید. صبحانه خوردن باعث کاهش میزان هورمون های استرس در بدن شما شده و باعث داشتن انرژی کافی برای شروع روزتان خواهد شد. همچنین صبحانه سالم موجب کاهش خوردن ترد ها و بیسکویت ها در طول روز می شود که منجر به افزایش وزن شما می شوند.

3.موبایل

آیا هر روز صبح بلافاصله موبایل خود را دست می گیرید؟ بنابراین در حال حاضر شما روز خود را به اشتباه شروع می کنید ،زیرا با تمام چیزهایی که در آن مشاهده می کنید،استرس خواهید گرفت که نه برای جسم شما مفید است نه روان شما! خیلی بهتر است که وقت بگذارید و با آرامش بیشتری پشت میز صبحانه بروید.

4. لباس ها

شلوار جذب ،کفش های پاشنه بلند، ممکن است عالی و بسیار زیبا به نظر برسند ، اما خیلی راحت نیستند. این لباس ها باعث می شوند که نتوانید یک قدم اضافه هم بردارید و مانع از پیاده روی در طول روز شما می شود.به جای آن لباس راحتتری بپوشید تا بتوانید کمی از فعالیت روزانه خود در بین حجم کاری را به چند قدم اضافه رفتن اختصاص دهید.

5. نان

داشتن فقط یک برش نان یا مقداری نان تست در صبح بسیار آسان است ، اما این ها کربوهیدرات مناسبی نیستند و باعث افزایش وزن شما می شوند. نان خود را با بلغور جو دوسر یا ماست یونانی با میوه جایگزین کنید. خوشمزه و مقوی.

6. مراقبه کنید

صبح مدیتیشن کنید! اگر می خواهید صبح خود را با انرژی و آرامش شروع کنید و سطح استرس خود را کاهش دهید مدیتیشن می تواند بسیار کمک کند. روی تخت خود بنشینید و با آرامش مدتی نفس خود را به داخل، سپس به بیرون بدهید. همچنین می توانید به نواختن موسیقی آرامش بخش بپردازید.

7. کش آمدن

هنگام بیدار شدن بدن خود را ذره ذره کش دهید. اطمینان حاصل کنید که این کار را به طور یکنواخت و آرام انجام می دهید. این کار سطح انرژی شما را بسیار بالا می برد!

8. پرده ها

پرده ها را باز کن! وقتی که پرده ها هنوز بسته باشد، به شما اجازه نمی دهد تا با آرامش و خلق خوب از خواب بیدار شوید.

9. آب

قبل از نوشیدن اولین فنجان قهوه، یک لیوان بزرگ آب بنوشید. خوردن آب بصورت ناشتا به تعادل شیمیایی در بدنتان کمک می کند و باعث شروع صحیح می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد