اونس طلا2310.4
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

چرا بانوان بیشتر از آقایون در معرض پوکی استخوان قرار می گیرند؟

بانوان بیشتر از آقایون در معرض پوکی استخوان قرار می گیرند. زنان با قرار گیری در دروان قاعدگی، حاملگی و یائسگی مقدار زیادی از کلسیم و ویتامین d موجود در بدن خود را از دست می دهند.

چرا بانوان بیشتر در معرض پوکی استخوان قرار می گیرند؟


بانوان بیشتر از آقایون در معرض پوکی استخوان قرار می گیرند. زنان با قرار گیری در دروان قاعدگی، حاملگی و یائسگی مقدار زیادی از کلسیم و ویتامین d موجود در بدن خود را از دست می دهند. هنگامی که بدن دچار کمبود این عناصر شود. استخوان ها تراکم خ ود را از داده و پوکی استخوان بروز می یابد.


آیا پوکی استخوان درمان دارد؟


استفاده از مکمل های غضروف ساز در درمان و جلوگیری از بروز پوکی استخوان بسیار موثر است. این مکمل ها سبب جلوگیری از تخریب غضروف ها شده و همچنین در تولید غضروف های جدید نیز نقش دارند. هنگامی که غضروف ها از بین می روند. استخوان ها به هم سابیده شده و در نهایت فرد به پوکی استخوان و یا آرتروز دچار می شود.

ضرورت استفاده از مکمل های حاوی کلسیم در بانوان


خانم ها با توجه به اینکه بیشتر در معرض پوکی استخوان قرار دارند باید همواره مقدار کلسیم مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند تا از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند. مکمل های حاوی کلسیم را می توانید از داروخانه های معتبر تهیه نمایید.

راهکار افزایش جذب کلسیم


ویتامین D در افزایش جذب کلسیم بسیار موثر است. وجود این ویتامین و ماده معدنی کلسیم برای سلامت مفاصل و استخوان ضروری می باشد. کمبود ویتامین d سبب کاهش جذب کلسیم می شود. اکثر زنان ایرانی دچار کمبود این ویتامین هستند. استفاده از مکمل های حاوی این ویتامین در جلوگیری از کمبود آن تاثیر بسزایی دارد.

پوکی استخوان

بهترین مکمل های حاوی کلسیم و ویتامین D را از کجا تهیه کنیم؟


برای تهیه انواع مکمل ها باید به داروخانه های معتبر مراجعه نماییم. چناچه این محصولات را از مکان های نامعتبر تهیه کنیم احتمال اینکه آن ها تقلبی باشند بسیار است. استفاده از مکمل های تقلب می تواند عوارض خطرناکی را به دنبال داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد