اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر همه انسانها هزار سال بخوابند و بعد بیدار شوند چه اتفاقی برای جهان می افتد؟ (بخش دوم)

پیش از این در بخش اول این خبر 4 فرضیه احتمالی برای آینده کره زمین را در شرایطی که همه انسان ها به مدت هزار سال بخوابند توضیح دادیم. حال می توانید چهار فرضیه دیگر را نیز در ادامه بخوانید.

اگر همه انسانها هزار سال بخوابند و بعد بیدار شوند چه اتفاقی برای جهان می افتد؟ (بخش دوم)


پیش از این در بخش اول این خبر 4 فرضیه احتمالی برای آینده جهان را در شرایطی که همه انسان ها به مدت هزار سال بخوابند توضیح دادیم. حال می توانید چهار فرضیه دیگر را نیز در ادامه بخوانید.

در صورتی که بخش اول را نخوانده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن بزنید. با کلیک بر روی این لینک می توانید بخش اول این خبر را بخوانید.

5. بسیاری از بنا های تاریخی از بین می روند. خوردگی یی از بزرگترین دشمنان مصالح ساختمانی است که در ساخت بنا های زیبای ما از آنها استفاده شده است. در طول زمان تنها فلزی که از خوردگی در امان است طلا می باشد. امروزه آلودگی هوا و آلاینده های موجود در آن مهم ترین عامل خوردگی است که حتی اگر همه انسان ها به خواب روند باقی خواهد ماند.

فلزات بر اثر ترکیب با اکسیژن اکسید می شوند و این موضوع باعث تخریب بسیاری از بنا های تاریخی خواهد شد. باقی ماندن بنا ها نیازمند مراقبت و توجه انسان ها بوده و در صورت عدم حضور انها به سرعت از بین می روند.

6. پوشش گیاهی شهر ها را تسخیر خواهد کرد. اگر فعالیت های انسان ها متوقف شود گیاهان می توانند به سرعت رشد کرده و خانه ها را تسخیر کنند. برای مثال در نبود انسان ها گیاهانی مانند پیچک و انگور تنها 5 سال نیاز دارند تا سطح خانه را بپوشانند. در سال 2002 دهکده چینی Houtouwan خالی از سکنه شد و تنها دو سال پس از آن طبیعت آنرا به طور کامل به تسخیر خود درآورد.

7. بسیاری از شهر ها به زیر آب خواهند رفت. بسیاری از شهر ها مانند آمستردام به لطف سد ها، پل ها و سیستم زهکشی به زیر آب فرو نمی روند. در صورت که فعالیت های این چنینی انسان ها متوقف شود، اقیانوس به راحتی این شهر ها را به درون خود می بلعد. کارشناسان پیش بینی می کنند که شهر هایی مانند نیویورک تا سال 2070 افزایش شدید سطح آب را تجربه می کنند که در صورت عدم حضور انسان ها این فرایند تسریع خواهد شد.

8. انسان ها مجبورند برای زندگی خود و پس گرفتن شهر ها بجنگند. پس از هزار سال که انسان ها بیدار خواهند شد حیوانات وحشی و طبیعت وحشی به شهر ها مسلط هستند و لازم است انسان ها با آن بجنگند. در این شرایط انسان ها برای به دست آوردن غذا حیوانات بزرگ را در پیش خود دارند که باعث می شود ذهنیت و خلق و خوی ابتدایی شکل بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد