اونس طلا2328.18
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

با این راهکارها با گره خوردن موهایتان بعد از حمام خداحافظ کنید

همواره یکی از سخت ترین کارها شانه کردن موهای خیس و گره خورده بعد از حمام است.

با این راهکارها با گره خوردن موهایتان بعد از حمام خداحافظ کنید


همواره یکی از سخت ترین کارها شانه کردن موهای خیس و گره خورده بعد از حمام است.

موهای فر و مجعد معمولا بیشتر دچار گره خوردگی موها می شوند اما این مشکل می تواند برای هر فردی پیش بیاید. عواملی همچون رطوبت کم، موهای خیلی بلند، مواد شیمیایی، رنگ و دکلره و استفاده از ابزارهای حرارتی هم می توانند باعث گره خوردگی موها شوند.

بهترین راهکار برای خلاص شدن از گره موها استفاده از اسپری یا سرم مو است که کمک می کند با آرامش موها را شانه کنید. برای باز کردن گره نیز شانه بهترین گزینه برای موهای کم پشت و بلند است. استفاده از برس را فراموش کنید.

برس

همچنین می توانید از ماسک و نرم کننده های مو نیز استفاده کنید. بعد از شستن موها با شامپو از نرم کننده و یا ماسک مو استفاده کنید و در نهایت موها را بعد از 2 تا 5 دقیقه آبکشی کنید.

پیچیدن موها بعد از آبکشی در حوله نیز راهکار دیگری است که از گره خوردن موها جلوگیری می کند. بعد شستشو و آبکشی موها را داخل حوله بپیچید اما هرگز موها را با حوله ماساژ ندهید زیرا باعث کشیدگی و گره خوردن مو می شود.

حوله

بعد از گرفتن اب موها با حوله اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند. اگر زمان کافی برای انجام این کار را ندارید می توانید این کار را با باد ملایم سشوار و با رعایت فاصله از موها انجام دهید.

اما مرحله مهم و اصلی در گره نخوردن موها و یا باز کردن گره مو که باید به آن توجه کنید این است که در حالی که موها نم دار هستند از کرم و سرم بعد از حمام استفاده کنید. این محصولات در رفع گره مو بسیار موثر هستند و کمک زیادی به باز شدن گره و جلوگیری از گره خوردگی می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد