اونس طلا2309.9
مظنه14,761,000
18 گرم3,407,500
ارزش سکه33,256,533
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

اگر می خواهید لاغر شوید خوردن این ویتامین ها را فراموش نکنید

شما برای لاغر شدن علاوه بر فعالیت بدنی و داشتن یک رژیم غذایی نیاز دارید تا ویتامین هایی را که به کاهش وزن شما کمک می کنند مصرف کنید.

اگر می خواهید لاغر شوید خوردن این ویتامین ها را فراموش نکنید


شما برای لاغر شدن علاوه بر فعالیت بدنی و داشتن یک رژیم غذایی نیاز دارید تا ویتامین هایی را که به کاهش وزن شما کمک می کنند مصرف کنید.

خوردن این ویتامین ها یک بازی است که نتیجه آن هرچه باشد باز هم شما برنده شده اید. این ویتامین به طور جداگانه تاثیر بسزایی در فرایند کاهش وزن شما دارند .

نکته مهم در این مسئله این است ویتامین ها علاوه بر تسریع فرایند کاهش وزن به بدن شما نیز کمک می کنند تا سلامتی خود را حفظ کند و بدن با حذف برخی از مواد غذایی با کمبود مواد مغذی رو به رو نشود.

1. گروه B

باعث افزایش سوخت و ساز و تجزیه چربی در کبد می شود مخصوصاً ویتامینB ۱۲ از این خانواده نقش بسیار پررنگی دارد. این ویتامین در زرده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، سیب‌زمینی، عدس، آواکادو و مکمل ب کمپلکس یافت می شود. بهترین زمان مصرف این ویتامین در صبحانه و یا به همراه غذا است.

ویتامین

2 .ویتامین D

تنظیم چربی های شکمی توسط ویتامین D انجام می شود. این ویتامین در نور خورشید، روغن کبد ماهی کاد، ماهی سالمون، لبنیات غنی شده و مکمل D یافت می شود. بهترین زمان مصرف این ویتامین همراه با غذا است.

3.آهن

ایجاد انرژی از مواد مغذی در بدن توسط آهن انجام می شود این ویتامین در گوشت کم چرب، گوشت ماکیان، ماهی، لوبیا و اسفناج یافت می شود بهترین زمان مصرف این ویتامین عصرها است.

کاهش وزن

4.منیزیم

مسئولیت این ماده مغذی تولید انرژی در بدن و مسئول کنترل قند خون و بهبود عملکرد سالم سیستم عصبی است. این ماده مغذی در دانه ها، آجیل، سیب زمینی و سبزیجات سبز مانند اسفناج و کلم بروکلی یافت می شود. بهترین زمان مصرف این ماده مغذی شب ها است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد