اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 5 قدم پوست شما از سفیدی خواهد درخشید

روزهای پر مشغله، برنامه خواب نامرتب، تغذیه نامناسب و آلودگی و شرایط روحی نامناسب همگی شما را از داشتن یک پوست صاف، زیبا و درخشان و بدون نقص دور می کند.

با این 5 قدم پوست شما از سفیدی خواهد درخشید


روزهای پر مشغله، برنامه خواب نامرتب، تغذیه نامناسب و آلودگی و شرایط روحی نامناسب همگی شما را از داشتن یک پوست صاف، زیبا و درخشان و بدون نقص دور می کند.

در حالی که محصولات زیبایی و مراقبت از پوست زیادی در بازار موجود است اما هیچ کدام نمی توانند به اندازه محصولات طبیعی با پوست شما دوست باشند و به آن طراوت و درخشندگی ببخشند.

1. روغن نارگیل

روغن نارگیل سرشار از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است و می تواند التهاب را کاهش دهد و تقریباً برای همه انواع پوست معجزه می کند. روغن نارگیل یک مرطوب کننده، پاک کننده و ضد آفتاب عالی برای پوست شما است و پوست را بدون حتی یک جوش زیبا نشان می دهد.

ماساژ منظم پوست با روغن نارگیل ولرم موجب درخشندگی و سالم ماندن پوست می شود.

نارگیل

2. خیار

برای هر نوع پوستی می توانید از خیار استفاده کنید و نه تنها در رژیم غذایی بلکه در رژیم زیبایی خود نیز ان را بگنجانید. سطح pH خیار و پوست ما یکسان است. این ماده به ترمیم لایه محافظ پوست کمک می کند، پوست را هیدراته نگه می دارد و باعث درخشش پوست می شود.

برای استفاده از آن می توانید ورقه های نازکی از خیار را بر روی پوست خود قرار دهید و یا آب آن را بر روی پوست بزنید.

3. شیر

تیروزین، هورمون کنترل کننده ملانین است که منجر به تیرگی پوست می شود. شیر سطح تیروزین را در پوست کنترل می کند و درخشندگی پوست را تقویت می کند. شیر خام یکی از آسانترین مواد در دسترس برای داشتن ظاهری زیبا است.

می توانید شیر خام را با پنبه به سطح پوست بمالید.

شیر

4. عسل

عسل یک مرطوب کننده عالی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. خواص ضد باکتریایی عسل به دفع عفونت ها کمک کرده و همچنین لکه ها و آکنه پوست را کاهش می دهد. عسل از نظر خاصیت سفید کنندگی غنی است و به کم رنگ شدن رنگدانه ها و زخم ها کمک می کند.

پس اطمینان از تمیز و مرطوب بودن پوستتان عسل را بر روی پوست خود بمالید و به مدت 10 دقیقه آن را ماساز دهید. سپس با آب ولرم آن را بشویید.

بادام

5. بادام

بادام سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است. ماساژ منظم پوست با روغن بادام باعث درخشش و سلامت پوست شما می شود. همچنین روغن بادام از خطوط ریز و چین و چروک نیز جلوگیری می کند. روغن بادام پوست را مرطوب کرده و مانع از ایجاد اکنه بر روی آن می شود. همچنین به کاهش علائم کشیدگی و سیاهی و تیرگی نیز کمک می کند.

برای استفاده می توانید بادام را با شیر مخلوط کرده و به صورت خمیر به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید و سپس صورت خود را بشویید و خشک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد