اونس طلا2338.87
مظنه15,026,000
18 گرم3,468,700
ارزش سکه33,853,578
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

به این دلیل باید چای سبز بر روی صورتتان قرار دهید

یکی از مشکلات پوستی که همه ما با ان مواجه می شویم جوش های سر سیاه است. بسیاری از افراد برای خلاص شدن از دست آنها، شروع به درآوردنشان با دست می کنند اما این راه مناسبی نیست.

به این دلیل باید چای سبز بر روی صورتتان قرار دهید


یکی از مشکلات پوستی که همه ما با ان مواجه می شویم جوش های سر سیاه است. بسیاری از افراد برای خلاص شدن از دست آنها، شروع به درآوردنشان با دست می کنند اما این راه مناسبی نیست.

ما در اینجا قصد داریم چهار راه حل برای رهایی از جوش های سر سیاه معرفی کنیم. اگر شما نیز روش خوبی برای از بین بردن این جوش ها می شناسید حتما آن را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

1. جوش شیرین و آب: جوش شیرین حالت اسیدی پوست را خنثی کرده و مانند یک لایه بردار سلول های مرده پوست، آلودگی و روغن را از بین می برد. همچنین با انجام دستور العمل زیر می توانید از شر جوش های سر سیاه نیز رها شوید.

دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با دو قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده و روی پوستی که دارای جوش های سرسیاه است پخش کنید. سپس با آب گرم بشویید و صورت خود را با کرم مرطوب کننده چرب کنید. این کار را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید.

جوش سرسیاه

2. شکر قهوه ای، آبلیمو و عسل: ترکیب مواد گفته شده با یکدیگر یک لایه بردار قوی را تولید می کند. یک قاشق غذا خوری شکر قهوه ای، دو قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید.

سپس ترکیب حاصل را با دقت فراوان و با حرکاتی دورانی و ملایم بر روی صورت خود پخش کنید. پس از آن صورت خود را با ماسک مغذی شسته و چرب کنید. دقت داشته باشید که شکر می تواند به پوست آسیب وارد کند پس با دقت زیادی این کار را انجام دهید.

3. روغن درخت چای: ایم روغن توانایی زیادی در از بین بردن باکتری ها و در نتیجه جوش های سرسیاه دارد. مقداری از آن را بر روی پنبه ریخته و روی صورت خود بمالید. این کار را چند بار در هفته تکرار کنید تا تمام جوش ها از بین بروند.

شکر قهوه ای

4. چای سبز: همه ما می دانیم که نوشیدن چای سبز برای پوست بسیار مفید است. اما اگر می خواهید از جوش های سرسیاه رهایی پیدا کنید باید آن را بر روی پوست خود قرار دهید.

مقداری چای سبز را با یک قاشق آب مخلوط کرده و سپس آن را بر روی صورت خود به مدت سه دقیقه ماساژ دهید. چای سبز تولید چربی توسط پوست را کاهش داده که باعث می شود جوش های سرسیاه به سرعت از بین بروند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد