اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازیگر جوان کشور دچار آتش سوزی شد

عکسی که کاوه آهنگر به تازگی از خودش با صورت و دستی سوخته که در اثر انفجار زودپز بوده در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

بازیگر جوان کشور دچار سانحه آتش سوزی شد


عکسی که کاوه آهنگر به تازگی از خودش با صورت و دستی سوخته که در اثر انفجار زودپز بوده در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

شروع فعالیت تا شهرت


او از ۳ سالگی بازیگری را به واسطه پدرش رضا آهنگر و برادرش امید آهنگر بازیگری را شروع کرد.

در سال ۱۳۷۲ در ۴ سالگی در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی بازی کرده و در سال ۱۳۷۹ در ۱۱ سالگی در سریال پس از باران نقش آفرینی کرده است
از کارهایش می توان به فیلم های بوتیک، بانوی من و آسمانی پرستاره اشاره کرد، اما بازی در نقش نوجوانی دکتر قریب دیدگاه او را نسبت به هنر و بازیگری عوض کرد.به قول خودش حضور در این کار برایش مثل رفتن به دانشگاه بوده است.

اولین بازی جلوی دوربین
اولین باری که جلوی دوربین رفتم را اصلا یادم نمی‌آید به دلیل اینکه سه ساله بودم، در فیلم آپارتمان به کارگردانی علی هاشمی.
تنها صحنه‌ای که از آن فیلم به یاد دارم یک لحظه است که در آغوش آقای تارخ بودم.

مهم‌ترین اتفاق کاری زندگی‌


سریال روزگار قریب که با آقای عیاری کار کردم. من در دوران نوجوانی بودم و تازه از دوران کودکی خارج شده بودم و برایم سخت بود که خودم را یک نوجوان کامل نشان دهم برای اینکه همه توقع همان کاوه آهنگر کودک را داشتند، این سریال من را در موقعیتی قرار داد تا بتوانم نقش نوجوان و حتی جوان را بازی کنم

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد