اونس طلا2194.89
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

حتما قبل از خوردن توت فرنگی آن را در آب نمک خیس کنید

بسیاری از اوقات پیش می آید که ما در ظرف میوه خود یک کرم یا حشره کوچک پیدا می کنیم که درون میوه ها بوده است. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است میوه ها به درستی بشوییم.

حتما قبل از خوردن توت فرنگی آن را در آب نمک خیس کنید


بسیاری از اوقات پیش می آید که ما در ظرف میوه خود یک کرم یا حشره کوچک پیدا می کنیم که درون میوه ها بوده است. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است میوه ها به درستی بشوییم.

توت فرنگی یکی از میوه های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که خواص بسیار زیادی نیز برای سلامتی انسان دارد. در نتیجه متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند حتما ان را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

مدتی است که در شبکه های اجتماعی تیک تاک و اینستاگرام افراد مختلف ویدیو هایی را منتشر می کنند که نشان دهنده وجود کرم های بسیار ریز در میوه توت فرنگی است.

توت فرنگی

در واقع این موضوع می تواند صحت داشته باشد و کرم ها در نقاطی از میوه توت فرنگی خود را مخفی کرده باشند که در صورت عدم شستشوی صحیح می توانند وارد دستگاه گوارش شما شوند.

بسیاری از افراد برای شستشوی میوه ها به خصوص توت فرنگی تنها آن را تنها با استفاده از آب می شویند. این کار با وجود اینکه می تواند تا حدی مؤثر باشد اما نمی تواند باعث از بین رفتن کرم های درون میوه شود.

برای از بین بردن کرم های میوه، یک کاسه را پر از آب کرده و به آن نمک اضافه کنید. وقتی نمک حل شد توت فرنگی ها را در ان ریخته و اجازه دهید چند دقیقه تا نیم ساعت به همین شکل قرار بگیرد.

آب نمک

در این شرایط در خواهید دید که اگر در توت فرنگی های شما کرم های ریز وجود داشته باشد، کم کم از ان بیرون امده و بر روی کاسه آب نمک قرار خواهند گرفت.

فیلم های زیادی از این موضوع در شبکه های اجتماعی وجود دارد که نشان می دهد کرم ها و برخی حشرات نامطبوع از توت فرنگی ها خراج می شوند. اگر ترجیح می دهید که همراه با میوه حشره نخورید حتما این کار انجام دهید.

توجه داشته باشید که هیچگاه میوه ها را با مواد شوینده شیمیایی نشویید چرا که می تواند باعث وجود مواد شیمیایی به بدن شما شده و مشکلات مختلفی را ایجاد کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد