اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اگر می خواهید از ورزش کردن لذت ببرید این 5 کار را انجام دهید

ورزش کردن با همه مزایایی که دارد برای اکثر افراد یک کار لذت بخش به شمار نمی رود بلکه کاری مفید و آزار دهنده تصور می شود. اگر شما نیز از این دسته هستید با انجام این 5 کار از ورزش کردن لذت خواهید برد.

اگر می خواهید از ورزش کردن لذت ببرید این 5 کار را انجام دهید


ورزش کردن با همه مزایایی که دارد برای اکثر افراد یک کار لذت بخش به شمار نمی رود بلکه کاری مفید و آزار دهنده تصور می شود. اگر شما نیز از این دسته هستید با انجام این 5 کار از ورزش کردن لذت خواهید برد.

گاهی اوقات فکر کردن به رفتن به باشگاه یا دویدن نیز می تواند خسته کننده و عذاب آور باشد اما با یک فعالیت صحیح و رعایت برخی نکات انگیزشی این کار بی نهایت لذت بخش خواهد شد.

فعالیت و ورزش کردن از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. ورزش علاوه بر آن که به سلامتی و حفظ وزن مناسب کمک می کند، روحیه شما را بهبود بخشیده، احساس خوبی در شما ایجاد کرده و از سلامت بدن شما در برابر افزایش سن محافظت می کند.

تحقیقات نشان داده است که با افزایش سن افراد توده بدنی خود را از دست داده و استخوان هایشان نیز تضعیف می شود اما ورزش می تواند در برابر این فرایند ایستادگی کند.

ورزش

در ادامه 5 کاری که انگیزه شما را برای ورزش کرده افزایش داده و باعث می شود تا از آن لذت ببرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. پیشرفت خود در ورزش کردن را پیگیری کنید. یک برنامه داشته باشید که به شما نشان دهد در هفته به چه میزانی ورزش کرده اید و واکنش بدنتان چه بوده است. این کار انگیزه شما برای ورزش را افزایش داده و باعث می شود از کار خود لذت ببرید.

2. گروهی ورزش کنید. دوستان و اعضای خانواده خود را جمع کرده و در کنار یکدیگر ورزش کنید. حتی می توانید این کار را به صورت مجازی انجام داده و در یک گروه واتس اپ میزان ورزش و کار هایی که قصد دارید انجام دهید را به اشتراک بگذارید. بدین صورت لذت بیشتری از ورزش کردن خواهید برد و انگیزه شما نیز افزایش می یابد.

افزایش سن

3. تهیه یک لباس ورزشی جدید و زیبا می تواند به شکل قابل توجهی انگیزه شما برای ورزش کردن را افزایش دهد. یک لباس ورزشی جدید، زیبا و در عین حال مناسب می تواند ورزش کردن را برای شما ساده تر کزده، کیفیت ورزشتان را افزایش داده و آن را برایتان لذت بخش تر کند.

4. اگر از پیاده روی برای کاهش وزن و یا انجام تمرینات دیگر خسته شده و نسبت به آن ها انگیزه خود را از دست داده اید زمان آن رسیده است با مراجعه به صفحات مجازی و جستجوی ورزش مورد علاقه تان آن را در خانه انجام دهید. ویدیو های زیادی وجود دارد که انجام تمرین های مختلف از مبتدی تا پیشرفته را به شما آموزش داده و کمک می کند تا با صرف زمان کمی انجمشان دهید.

5. یک چالش ورزشی را در مقابل خود قرار دهید. به خصوص اگر بتوانید این کار را با یکی از دوستانتان انجام دهید بسیار مؤثر خواهد بود. برای مثال می توانید چالش دویدن 10 کیلومتری یا پیاده روی 12 ساعته شبانه را در پیش روی خود قرار داده و برای ان تمرین کنید.

پیاده روی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد