اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این کارها برای همیشه با ناخن هایتان خداحافظی کنید

ناخن ها بخشی از پوست شما به حساب می آیند و مراقبت از آن ها به اندازه مراقبت از پوست دارای اهمیت است. در نتیجه سلامت آن ها نقش بسیار مهمی در سلامت کلی بدن شما دارد و زیبایی دستان شما را دوچندان می کند.

با انجام این کارها برای همیشه با ناخن هایتان خداحافظی کنید


ناخن ها بخشی از پوست شما به حساب می آیند و مراقبت از آن ها به اندازه مراقبت از پوست دارای اهمیت است. در نتیجه سلامت آن ها نقش بسیار مهمی در سلامت کلی بدن شما دارد و زیبایی دستان شما را دوچندان می کند.

انجام برخی اقدامات و عادت های ناسالم می تواند موجب ضعیف شدن ناخن ها و بیمار شدن آن ها شود. مراقبت از ناخن ها کار بسیار سختی نیست تنها کافی است عادت های ناسالم خود را ترک کنید تا ناخن هایی سالم و زیبا داشته باشید.

1. کاشت ناخن با مواد نامرغوب

کیفیت موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت ناخن های شما دارد در نتیجه دادن هزینه بیشتر برای مراجعه به یک ناخنکار حرفه ای تنها به معنی اهمیت دادن شما به سلامتی ناخن هایتان است. مواد نامرغوب می تواند باعث ایجاد عوارض شدید مانند آسیب به صدف ناخن، قارچ و عفونت شود.

2. کاشت ناخن طولانی مدت

کاشت دائم ناخن می تواند باعث ضعیف شدن و حساس شدن ناخن ها شود در نتیجه هر مدت یکبار به ناخن های خود استراحت دهید.

کاشت ناخن

3.جویدن ناخن

جویدن ناخن به کلی شکل و ظاهر زیبای ناخن را ازبین می برد و آسیب بزرگی به آن ها وارد می کند.

4. لاک ناخن بی کیفیت

به همان میزان که سلامت پوست و محصولاتی که برای مراقبت از آن استفاده می کنیم بسیار مهم است این مسئله برای ناخن نیز صدق می کند و استفاده از لاکناخن بی کیفیت به ناخن ها آسیب می زند.

5. لاک های طولانی مدت

استفاده طولانی مدت از لاک باعث زرد شدن ناخن و آسیب دیدن آن می شود در نتیجه هر مدت یکبار به ناخن استراحت بدهید تا بتواند نفس بکشد و اکسیژن به صدف ناخن برسد.

لاک

6. شستن ظروف بدون دستکش

برخورد پوست دست و ناخن با مواد شوینده با آسیب شدید به هردوی آن ها می شود در نتیجه باید از برخورد مستقیم مواد شوینده به پوست و ناخن های خود جلوگیری کنید.

7. لاک پاک کن های بی کیفیت

لاک پاک کن یکی از مهم ترین وسایلی است که با ناخن شما در اربتاط است. مواد تشکیل دهنده این وسیله استون است که در صورت بی کیفیت بودن می تواند باعث فرسایش صدف ناخن شما شود.

لاک پاک کن

8. استفاده نکردن از مرطوب کننده دست و ناخن

حتما برای دست و اطراف ناخن خود از مرطوب کننده ها استفاده کنید تا ناخن ها تقویت شوند و ازپوسته پوسته شدن آن ها جلوگیری شود.

برای تقویت ناخن های خود به کمبود ویتامین و املاح بدن خود توجه کنید و از روغن های مغذی مانند بادام شیرین و زیتون برای تقویت ناخن های خود استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد