اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین عادت غذایی برای زنان چیست؟

زنان عادت های غذایی خاصی دارند که چندان سالم نیستند و می تواند به سلامتی آنها آسیب وارد کند. این عادت ها شامل آن چیزی که می خورید و همچنین رفتار های موقع خوردن غذا می شود.

بدترین عادت غذایی برای زنان چیست؟


زنان عادت های غذایی خاصی دارند که چندان سالم نیستند و می تواند به سلامتی آنها آسیب وارد کند. این عادت ها شامل آن چیزی که می خورید و همچنین رفتار های موقع خوردن غذا می شود.

عادت های غذایی منفی در زنان می تواند باعث تاثیر بر روی باروری، قائدگی و همچنین تراکم استخوان شده و به شما صدمات بسیار زیادی را وارد کند.

1. ایستاده غذا خوردن

بسیاری از مادران و زنان هنگامی که روز شلوغی دارند، ایستاده شروع به خوردن غذا یا میان وعده می کنند. این کار باعث می شود تا ذهن شما فعالیتتان را به عنوان غذا خوردن نشناخته و باعث چاقی و دیگر آسیب ها شود.

صبحانه

2. خوردن غذای اضافه بچه ها

باقی ماندن غذا برای هیچ فردی خوشایند نیست و اسراف محسوب می شود اما این بدان معنا نیست که شما با خوردن آن کالری بسیار زیاد و محاسبه نشده ای را مصرف کرده و سلامتی خود را به خطر بیاندازید.

3. بدون برنامه غذا خوردن

احتمالا این را تجربه کرده اید که بعد از ظهر گرسنه تان شده و به سمت یخچال می روید تا غذایی بخورید که تا زمان شما شما را سیر نگهدارد. این کار می تواند باعث مصرف یک غذای بی کیفیت با کالری زیاد شود. بهتر است در این مواقع غذا های مفید مانند ماست یونانی یا میوه و سبزیجات را برای خود از قبل آماده کرده باشید.

غذا

4. خوردن ذا هایی که مفید می دانید به جای غذایی که هوس می کنید.

اگر به شکل دائم این کار را انجام دهید دچار احساس منفی شده و گرسنگی تان بیشتر می شود که در نتیجه به پرخوری می پردازید. رژیم غذایی خود را متعادل در نظر گرفته و به بدن خود گوش فرا دهید.

5. دیگر عادت های منفی غذا خوردن در زنان شامل دسته بندی کردن غذا ها به خوب و بد (همه غذا ها می توانند مفید باشند)، حذف وعده صبحانه یا حذف پروتئین از این وعده، مصرف بیش از حد غذا در شب و در انتها محدود کردن مصرف کربوهیدرات ها برای طولانی مدت است که باید از آنها پرهیز شود.

کربوهیدرات

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد