اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 تکنیک مهم برای تسلط سریعتر بر زبان انگلیسی

برای تسلط به زبان انگلیسی نیازی به زندگی در یک کشور انگلیسی زبان ندارید. اگر در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی کمی مطالعه داشته باشید، روش های متفاوتی را خواهید یافت.

7 تکنیک مهم برای تسلط سریعتر بر زبان انگلیسی


برای تسلط به زبان انگلیسی نیازی به زندگی در یک کشور انگلیسی زبان ندارید. اگر در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی کمی مطالعه داشته باشید، روش های متفاوتی را خواهید یافت. در اینجا ما 7 تکنیک مهم را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آن سرعت تسلط شما بر زبان انگلیسی بیشتر خواهد شد.

1. خود را با انگلیسی محاصره کنید
برای احاطه به زبان انگلیسی نیازی به حضور در یک کشور انگلیسی زبان نیستید. برای نوشتن لیست خرید ، خواندن روزنامه ، گوش دادن به رادیو ، نوشتن دفترچه یادداشت به زبان انگلیسی یا گوش دادن به زبان انگلیسی هنگام رفتن به محل کار ، روش هایی را برای درگیر کردن زبان انگلیسی در زندگی روزمره خود پیدا کنید.

انگلیسی

2. دوستی پیدا کنید که با او به زبان انگلیسی حرف بزنید
حتی اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی نکنید ، احتمالاً کسانی را در دورو بر خود پیدا خواهید کرد که مانند شما دوست دارد به زبان انگلیسی مسلط شود. سعی کنید همیشه یک نفر را در دوستان خود داشته باشید تا بتوانید اطلاعات زبانی خود را با او به اشتراک بگذارید و با او انگلیسی صحبت کنید.

دوست

3. از منابع معتبر استفاده کنید
خواندن انگلیسی در کتاب های درسی می تواند کسل کننده باشد. متن انگلیسی را که برای بومی زبانان نوشته شده و می خوانید ، امتحان کنید. در ابتدا یک چالش خواهد بود ، اما میتواند در نوع بسیار کمک کننده و جذاب باشد. اگر نمی توانید کتاب یا مجله انگلیسی پیدا کنید ، هر روز از اینترنت برای خواندن اخبار به زبان انگلیسی استفاده کنید.

منابع


4. در کلاس های آنلاین و چت روم های خارجی عضو شوید
می توانید با افراد از سراسر جهان در ارتباط باشید. به اتاق گفتگو یا تالارهای گفتگو بپیوندید ، یک دوره آنلاین انگلیسی را طی کنید ، یا یک فرد مهم را بیابید تا ضمن یادگیری فرهنگ های مختلف ، انگلیسی خود را با او تمرین کنید. با رسانه های اجتماعی ، برقراری ارتباط با دوستان از سراسر جهان از همیشه آسان تر است.

آنلاین

5. برای خود اهداف واقع بینانه تعیین کنید
هدف خود را از یادگیری زبان انگلیسی مشخص کنید، دوس دارید که به یک زبان خارجی مسلط باشید که در خارج از کشور تحصیل کنید یا تعطیلات بعدی خود را در یک کشور انگلیسی زبان بگذرانید؟ اهداف کوتاه مدت و همچنین بلند مدت تعیین کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

اهداف

6. به انگلیسی واقعی گوش دهید
گوش خود را با گوش دادن به انگلیسی که با سرعت نرمال صحبت می شود، عادت دهید ، حتی اگر همه چیز را درک نکنید. همچنین گوش دادن را بدون دیدن چیزهایی که روی آن نوشته شده است تمرین کنید و از شنیدن چندین بار برخی جمله ها و کلمات نترسید تا واژگان جالب یا غیرمعمولی را در آنجا پیدا کنید. یافتن پادکست رایگان انگلیسی به صورت آنلاین آسان است کافی است در گوگل یک سرچ ساده انجام دهید.

7. تا از یادگیری لذت نبرید، احتمال کمی دارد همیشه ادامه دار باشد
یادگیری یک زبان ممکن است گاهی اوقات خسته کننده باشد ، اما اگر لذت ببرید احتمالاً به آن پایبند خواهید بود و خستگی ها آن را فراموش خواهید کرد. پس از هر راهی را که در یادگیری زبان انگلیسی لذت بخش است را انجام دهید.

یادگیری

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد