اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: قیمت طلا به اوج های گذشته بازخواهد گشت

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز در میان سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت یک نظرسنجی برگذار کرده و از آن ها می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

نظرسنجی: قیمت طلا به اوج های گذشته بازخواهد گشت


هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز در میان سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت یک نظرسنجی برگذار کرده و از آن ها می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

همانطور که از آخرین نظرسنجی کیتکو نیوز که در هفته گذشته برگذار شد بر می آید؛ احساسات صعودی همچنان در بازار طلا بسیار قدرتمند بوده و هم کارشناسان و هم سرمایه گذاران انتظار افزایش بیشتر قیمت ها را دارند.

این احساسات صعودی موجود در بازار طلا ناشی از سقوط بسیار شدید قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز ها و عدم وجود ثبات در بازار آنها می باشد.

در نظرسنجی پیشین کیتکو سرمایه گذاران و کارشناسان به دنبال حرکت قیمت طلا به بالای 1850 دلار یعنی میانگین متحرک 200 روزه ان بودند و در این نظرسنجی انتظار می رود طلا سطح 1900 دلار را برای بار دیگر به دست اورد.

در نظرسنجی هفته گذشته کیتکو 15 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند که از این تعداد 11 نفر از آن ها معتقد بودند طلا صعودی خواهد شد. از چهار 4 نفر باقی مانده، سه نفر از آن ها نزولی و یک نفر نیز نسبت به پیش بینی قیمت طلا بی طرف ماند.

همچنین 1037 نفر از سرمایه گذاران نیز در این نظرسنجی شرکت کردند که 716 نفر از ان ها معتقد بودند طلا صعودی خواهد بود. در همین حال 154 نفر معتقد بودند قیمت طلا کاهش شده و 167 نفر نیز نسبت به طلا موضع بی طرف اختیار کردند.

آدریان دی تحلیلگر بازار طلا گفت که معتقد است به دلیل تغییر احساسات ناشی از سقوط رمزارز ها در بازار، سرمایه گذاران در حال حرکت به سمت بازار طلا بوده و این افزایش تقاضا می تواند قیمت طلا را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

قیمت طلا در هفته گذشته بیش از 2 درصد افزایش پیدا کرد چرا که قیمت طلا توانست بالا تر از محرک 200 روزه خود در 1850 دلار قرار بگیرد و در 1880 دلار بسته شد.

آدام باتون استراتژیست ارز سایت Forexlive.com گفت با وجود اخبار مختلف منفی برای طلا، هیچ چیزی نتوانست مانع از کاهش ارزش شاخص دلار و همچنین افزایش قیمت طلا شود که نشانه بسیار مهمی از افزایش تقاضای طلا است.

قیمت طلا

کالین سیزینسکی دیگر تحلیلگر بازار طلا گفت که داده های فنی نشان دهنده خرید بیش از حد طلا نبوده و وی انتظار دارد که قیمت فلز زرد همچنان از کاهش قیمت ارز های رمز پایه بهره ببرد.

تحلیلگر ارشد بازار طلا مارک چندلر نیز گفت که طلا بیش از حد افزایش نیافته است و انتظار دارد قیمت آن همچنان صعودی باقی بماند. وی گفت که سطح بعدی برای طلا 1900 دلار خواهد بود.

با وجود تمامی شرایطی که ذکر شد هنوز همه کارشناسان بر این باور نرسیده اند که قیمت طلا افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

دارین نیوزوم گفت که با توجه به افزایش قیمت طلا در روز های اخیر احتمال کاهش قیمت طلا بسیار زیاد بوده و در هفته پیش رو طلا ممکن است با یک اصلاح قیمت بزرگ و مواجه شده و به نزدیکی قیمت چهار روز گذشته خود یعنی 1850 دلار بازگردد.

طلا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد