اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط وحشتناک بیت کوین به زیر 40,000 دلار

قیمت بیت کوین با سقوط به زیر 40,000 دلار، در حال حاضر در محدوده 38,000 دلاری معامله می‌شود. این در حالی است که داده‌های گلاسنود نشان می‌دهد روز گذشته تنها در عرض یک ساعت، حدود 30,000 واحد بیت کوین به صرافی‌ها وارد شده است.

سقوط وحشتناک بیت کوین به زیر 40,000 دلار


قیمت بیت کوین با سقوط به زیر 40,000 دلار، در حال حاضر در محدوده 38,000 دلاری معامله می‌شود. این در حالی است که داده‌های گلاسنود نشان می‌دهد روز گذشته تنها در عرض یک ساعت، حدود 30,000 واحد بیت کوین به صرافی‌ها وارد شده است. شایان ذکر است که در 48 ساعت گذشته هم 1.4 میلیارد دلار بیت کوین تنها به صرافی بایننس واریز شده است.

بیت کوین

در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت 40,297 هزار دلار در صرافی های مختلف در حال خرید و فروش می‌باشد. همچنین اتریوم با ریزشی منفی 11 درصدی درحال حاضر با قیمت 2980 دلار در حال معامله میباشد.

نمودار

دلیل ریزش به زیر 40000 دلار

آخرین گزارشات از کشور چین نشان می‌دهند که نهادهای قانونگذاری بر ممنوعیت فعالیت سازمان‌های مالی و شرکت‌های پرداخت از ارائه خدمات بانکی به معامله‌گران ارزهای دیجیتال تاکید دارند. این خبر موجب ایجاد ترس در جامعه کریپتو و ریزش بیت کوین و سایر آلتکوین ها شد.

همچنین رسانه های هندی گزارش دادند که دولت این کشور قرار است در مورد ممنوعیت برنامه ریزی رمزنگاری شده خود تجدید نظر کند و یک هیئت متخصص جدید برای بررسی تنظیم دارایی های رمزنگاری در هند تشکیل دهد.

حجم ورود بیت کوین به صرافی ها

لکس موسکوفسکی (Lex Moskovoski) مدیر عامل شرکت موسوفسکی کاپیتال (Moskovoski Capital) ، داده هایی را در تویتتر خود به اشتراک گذاشت که نشان می دهد 22،917 بیت کوین در روز 18می و تنها در یک ساعت به صرافی های متمرکز منتقل شده است. لکس موسکوفسکی اظهار داشت که این میزان ورود بیت کوین تنها در یک ساعت بیشترین میزان ورود سقوط از زمان "پنجشنبه سیاه" در مارس 2020 است.

داده های جمع آوری شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل رمزنگاری شیشه ای گلاسنود Glassnode نشان می دهد طی دو روز گذشته بالاترین سطح متوالی تولید شده برای حجم انتقال خالص بر روی بیت کوین به صرافی متمرکز بایینس انجام شده است. این داده ها توسط ویلیام کلمنته ، تحلیلگر مشهور در توییتر به اشتراک گذاشته شد و باعث پیش بینی قیمت نزولی در رسانه های اجتماعی شد.

توییت

این نمودار نشان می دهد در 48 ساعت گذشته حدود 35000 بیت کوین به ارزش بیش از 1.4 میلیارد دلار در Binance واریز شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد