اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نکاتی که دانستن آن ها مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد

تغییر می تواند سخت باشد. هنگامی که با دیگران صحبت می کنید اغلب می گویند که می دانند چه کاری باید انجام دهند اما آن ها این کار را نمی کنند. چرا ایجاد تغییر در رفتارهای ما دشوار است؟

نکاتی که دانستن آن ها مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد


تغییر می تواند سخت باشد. هنگامی که با دیگران صحبت می کنید اغلب می گویند که می دانند چه کاری باید انجام دهند اما آن ها این کار را نمی کنند. چرا ایجاد تغییر در رفتارهای ما دشوار است؟

در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که هنگام ایجاد تغییر در سبک زندگی تان باید آن ها را بخاطر بسپارید:

1. باید در مقابل می خواهم

همه ما یک لیست طولانی از کارهایی داریم که باید انجام دهیم و کارهایی که می خواهیم انجام دهیم. مطمئناً انجام کارهایی که می خواهیم انجام دهیم قبل از کارهایی که باید انجام دهیم برای ما آسان تر است. بنابراین هنگامی که به دنبال تغییر رفتاری هستید مانند داشتن تحرک بیشتر به آنچه می خواهید انجام دهید توجه کنید. اگر دویدن را دوست ندارید برای دویدن هدف قرار ندهید. ممکن است فکر کنید این کار باعث می شود انگیزه پیدا کنید اما اگر از آن لذت نبرید، احتمال انجام آن کمتر است. در نتیجه، احساس می کنید شکست خورده اید و احتمال اینکه در آینده دوباره سعی کنید وجود دارد.

برنامه

2. اجازه ندهید آنچه که نمی توانید امروز انجام دهید مانع انجام کاری می شود که می توانید انجام دهید

شاید سال های پیش شما می توانید 1 کیلومتر پیاده روی کنید و از این کار احساس بسیار خوشایندی داشته باشید اما بعد ها به دلیل برخی مشکلات دیگر نتوانستید این کار را ادامه بدهید برای مثال مشکلات مفصلی پیدا کرده اید و امروز حتی اگر بخواهید نمی توانید این میزان راه بروید. نباید از این مسئله ناامید شوید و چون نمی توانید انقدر راه بروید هیچ تلاشی نکنید امروز کاری را انجام دهید که می توانید.

فعالیت

3. برای کاهش وزن هدف نگذارید

اغلب می بینیم که افراد در سبک زندگی خود تغییرات بزرگی ایجاد می کنند. آن ها در حال ورزش و تغذیه سالم هستند اما اگر وزن آن ها به سرعت پایین نرود یا به همان اندازه که فکر می کنند کاهش نیابد ، ناامید شده و این کار را ترک می کنند. در عوض بر روی مراقبت از خودتان متمرکز شوید و بگذارید کاهش وزن یک امتیاز باشد.

کاهش وزن

4. به خودتان زور نگویید و فشار نیاورید

احساس آرامش از خود و عصبانیت از وضعیت سلامتی لزوماً انگیزه ای برای انجام کاری در این زمینه نخواهد بود. به این فکر کنید که کیفیت زندگی شما تحت تأثیر چه عادت هایی از شما قرار دارد. سپس، در نظر بگیرید که چه تغییری در زندگی تان باید ایجاد کنید. به آنچه می خواهید تغییر دهید نگاه کنید، برنامه ای تنظیم کنید و اهداف واقع گرایانه کوچکی را تعیین کنید که به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

هدف

5. بزرگترین طرفدار خود باشید

مطالعاتی بر روی برخی از افرادی انجام شد که مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داده و آن را نگه داشته بودند. محققان در این مطالعه نتوانستند هیچ ارتباطی را در آنچه این افراد می خورند یا میزان ورزش آن ها پیدا کنند. نکته مشترک در این افراد اعتقاد به خودشان بود که می توانند تغییر کنند. شما باید سعی در تشویق، ستایش و درک خودتان داشته باشید.

تغذیه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد