اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خوردن مواد غذایی کم چرب را برای همیشه فراموش کنید

در هر تبلیغ و فروشگاهی با غذاهای کم چرب، سبک و رژیمی رو به رو می شوید اما آن ها واقعاً به کاهش وزن کمک می کنند؟ برای لاغر شدن نباید به سراغ این مواد غذایی بروید.

خوردن مواد غذایی کم چرب را برای همیشه فراموش کنید


در هر تبلیغ و فروشگاهی با غذاهای کم چرب، سبک و رژیمی رو به رو می شوید اما آن ها واقعاً به کاهش وزن کمک می کنند؟ برای لاغر شدن نباید به سراغ این مواد غذایی بروید.

قفسه فروشگاه های مواد غذایی اشباع شده از محصولاتی است که شعار سبک بودن، رژیمی بودن و کم چرب بودن را سر می دهند. هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید، ممکن است وسوسه شوید که یک کیک رژیمی یا بستنی کم چرب بخرید تا از سلامتی بیشتری برخوردار شوید یا کالری خود را کاهش دهید.

فروشگاه

این محصولات در واقع سالم نیستند. محصولات کم چرب یا سبک معمولاً یک ماده را کاهش می دهند اما ماده دیگری را افزایش می دهند. سس سالاد کم چرب دارای نمک بیشتر از حد معمول است و همچنین حاوی شکر اضافه شده است.

کم چربی به معنای کم کالری بودن نیست. برای کاهش وزن باید میزان کالری کاهش یابد. در نتیجه اگر میزان کالری مواد غذایی کم چربی به همان میزان معمول باشد، کمبود کالری ایجاد نمی کنید و لاغر نمی شوید. همچنین توجه به این نکته مهم است که چربی باعث بهبود در طعم و عطر مواد غذایی می شود. به همین دلیل خوردن یک غذای کم چرب اغلب ما را راضی نمی کند و کالری دریافتی را به طور کلی افزایش می دهیم.

کاهش وزن

همواره این تصور وجود دارد که زمانی که مواد غذایی از میزان قابل توجهی سلامتی برخوردار باشند ما اجازه داریم مقدار زیادی از آن را مصرف کنیم. با اضافه کردن برخی از برچسب ها به مواد غذایی مانند کم چرب بودن، سبک بودن و رژیمی بودن آن ها را سالم جلوه می دهیم و در مصرف آن ها زیاده روی می کنیم با تصور اینکه آن ها سالم هستند در صورتی که شاید مصرف زیاد آن ها مناسب سلامتی نباشد.

موادغذایی

می توانید این سوال را از خود بپرسید که آیا نسخه کم چرب یک ماده غذایی به اندازه واقعی خوب است؟ اگر در نهایت فقط به دلیل سبک بودن یا سالم بودن بیشتر غذا بخورید بهتر است که نسخه طبیعی همان غذا را مصرف کنید. عادت های خود را عاقلانه انتخاب کنید تا احتمال کاهش وزن شما نیز بیشتر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد