اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دروازه صادرات طلا در چهاردهمین نمایشگاه‌ طلا و جواهر اصفهان

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان اظهار کرد: دروازه صادرات طلا از این نمایشگاه باز می‌شود و امیدواریم صادرات طلا به سال‌های ۹۰ و ۹۱ بازگردد.

به گزارش سایت طلا ،رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان از برگزاری میز کشوری صادرات طلا در حاشیه برپایی چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ، ماشین آلات و صنایع وابسته خبر داد.

محسن طلامینایی اظهار کرد: دروازه صادرات طلا از این نمایشگاه باز می‌شود و امیدواریم صادرات طلا به سال‌های ۹۰ و ۹۱ که ۷۵۰ میلیون دلار و در اوج صادرات بود، بازگردد.

به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان صادرات طلا از اصفهان در سال های ۹۰ و ۹۱ معادل ۷۵۰ میلیون دلار بوده که به دلیل مشکلات متعدد، میزان صادرات طلا از استان بسیار اندک شده است.

محسن طلامینایی، ارزش افزوده و تصمیم گیری‌های گذشته را از جمله مشکلات و مسائل گریبانگیر صادرات طلا و جواهر دانست و گفت: بانک مرکزی، گمرک و تضاد قوانین بین ارگان‌ها از جمله مشکلات صادرکنندگان است که امیدواریم با آن‌ها مشکلات را برطرف و صادرات خوبی را شاهد باشیم.

ابراهیم حبیب الهی نیز در این نشست، اظهار کرد: در کمیته فلزات اتاق بازرگانی بیش از هفت سال در زمینه آموزش و پیگیری مشکلات صنعت طلا و جواهر فعالیت می کنیم و امیدواریم در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و ابداعات در زمینه صنعت طلا و نقره و سنگ های قیمتی و ماشین آلات به نمایش گذاشته شود.

وی در خصوص مهمانان خارجی این نمایشگاه، گفت: برای صدور روادید مهمانان خارجی جلساتی با سازمان صمت برگزار کرده ایم و امیدوارم برای حضور آنها مشکلی نداشته باشیم.

عضو هیات رییسه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان تاکید کرد: در اتاق بازرگانی نسبت به بررسی مشکلات کلان صادرکنندگان طلا اقدام کرده ایم ‌و تاکنون توانسته ایم برخی مشکلات را بررسی و حل کنیم و قرار است مشکلات عدم ارتباط بانک مرکزی با گمرک را برطرف کنیم.

وی همچنین از حضور طراحان و نخبگان طلا و جواهر در چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان خبر داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد