اونس طلا2326.96
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

eBay امکان خرید و فروش NFT را در پلتفرم خود فراهم میکند

غول تجارت الکترونیکی eBay در صنعت خود به عنوان اولین پلتفرم در حوزه فعالیتی خود است درگیر فضای دیوانه وار توکن های NFT ها شده است، زیرا این شرکت اکنون امکان فروش NFT ها را در سیستم عامل خود فراهم کرده است.

eBay امکان خرید و فروش NFT را در پلتفرم خود فراهم میکند


یکی از بزرگترین بازار های آنلاین دنیا eBay تصمیم گرفته است که امکان خرید و فروش توکن های ان اف تی را روی پلتفرم خود فراهم کند.

غول تجارت الکترونیکی eBay در صنعت خود به عنوان اولین پلتفرم در حوزه فعالیتی خود است درگیر جنون دیوانه وار توکن های NFT ها شده است، زیرا این شرکت اکنون امکان فروش NFT ها را در سیستم عامل خود فراهم کرده است.

دیجیتال

به گزارش خبرگزاری رویترز در روز سه شنبه (11 مه 2021) ، eBay گفت که فروش NFT برای مجموعه های دیجیتال مانند کلیپ های ویدئویی ، تصاویر یا کارت های بازی را در بازار خود امکان پذیر می کند.

eBay
در همین حال باید گفت که توانایی و امکان فروش NFT ها فقط برای فروشندگانی که در لیست سفید این پلتفرم هستند امکان پذیر خواهد بود. این اقدام می تواند به این معنی باشد که این پلت فرم ممکن است دارای یک پروتکل احراز هویت برای کسانی باشد که میخواهند NFT های خود را لیست کنند باشد.
مدیرعامل eBay جیمی اینون ، در این باره گفته است که این شرکت در حال جستجو در بخش NFT برای گسترش هرچه بیشتر این حوزه است.
جوردن سویتمن ، معاون ارشد eBay ، و مدیر کل بازار آمریکای شمالی این پلتفرم ، در مورد برنامه های آینده این شرکت گفت:
"در ماه های آینده ، eBay قابلیت های جدیدی اضافه می کند که مجموعه های هدایت شده توسط بلاکچین را به سیستم عامل ما وارد می کند."

NFT

صنعت NFT ها همچنان شاهد افزایش پذیرش در بخشهای مختلف است ،از چهره های ورزشی و هنری و اخیر ورود eBay که میتواند سرعت رشد این حوزه را بیشتر کند. از PayPal تا JD.com ، معامله گران آنلاین به طور فزاینده ای با فن‌آوری های جدید در حال ارتباط هستند. ان اف تی ها طی ماه های اخیر رشد بالایی را تجربه کرده اند. توکن های NFT یا به فارسی توکن‌های غیر قابل تعویض در واقع حوزه جدیدی از خرید و فروش را به خود اختصاص داده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد