اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه ذهن را خود آرام کنیم و کارآیی آن را بالا ببریم؟

ذهن شما تحت تاثیر سه بخش عمل می کند یک جسم شما، دو روان شما و مورد سوم نگاه و سبکی زندگی ای ک آن را دنبال می کنید. شما می توانید با انجام برخی تغییرات سلامت ذهن خود را افزایش دهید.

چگونه ذهن را خود آرام کنیم و کارآیی آن را بالا ببریم؟


ذهن شما تحت تاثیر سه بخش عمل می کند یک جسم شما، دو روان شما و مورد سوم نگاه و سبکی زندگی ای ک آن را دنبال می کنید. شما می توانید با انجام برخی تغییرات سلامت ذهن خود را افزایش دهید.

داشتن احساس خوب در مورد خود و دنیای اطراف تان مستقیماً با بهزیستی ذهنی شما ارتباط دارد. این به شما کمک می کند از زندگی خود بیشترین بهره را ببرید، سلامت جسمی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید، برسید.

شواهد نشان می دهد که پنج مرحله وجود دارد که همه ما می توانیم برای بهبود بهزیستی ذهنی خود از آن ها بهره ببریم. اگر با ذهنی باز به این مراحل نزدیک شوید و جدی آن ها را امتحان کنید نتایج آن ها می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

5 مرحله برای بهزیستی ذهنی

1. ارتباط داشته باشید: زمانی را برای برقراری ارتباط و از بین بردن فاصله ها با خانواده و افراد نزدیک زندگی تان تعیین کنید و ارتباط خود را با آ ن ها تقویت کرده و درباره احساساتتان با آن ها حرف بزنید.

ارتباط

2. فعال باشید: بدوید، پیاده روی کنید ورزش کنید و یا سوار دوچرخه شوید. فعالیتی را که از آن لذت می برید پیدا کنید و آن را بخشی از زندگی خود کنید.

دوچرخه

3. به یادگیری ادامه دهید. یادگیری مهارت های جدید می تواند حس موفقیت و اعتماد به نفس جدیدی در شما ایجاد کند. هنری و کاری را که از کودکی آرزوی آن را داشتید به یاد بیاورید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

یادگیری

4. به دیگران مهربانی هدیه بدهید: یک عمل مهربانانه کوچک یا بزرگ می تواند برای شخص دیگری تغییر مثبت ایجاد کند و بهزیستی ذهنی شما را نیز افزایش دهد. خواه لبخند باشد، خواه تشکر از دستپخت دیگران و یا انجام یک کار داوطلبانه. دیدن خوشبختی دیگران به طور طبیعی باعث افزایش لذت ما می شود.

لبخند

5. در لحظه حاضر باشید: توجه کنید از لحظه حاضر ، احساسات و افکار، بدن و دنیای اطراف خود بیشتر آگاه باشید. این ذهن آگاهی می تواند احساس شما نسبت به زندگی و نحوه برخورد شما با چالش ها را به طور مثبت تغییر دهد.

ذهن آگاهی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد