اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهار مشکل پا که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید

پاها با وجود اینکه توجه چندان زیادی به آنها نمی شود یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان هستند. پزشکان معتقدند که نباید مشکلات پا را سرسری گرفت.

چهار مشکل پا که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید


پاها با وجود اینکه توجه چندان زیادی به آنها نمی شود یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان هستند. پزشکان معتقدند که نباید مشکلات پا را سرسری گرفت.

دکتر ابیخت متخصص فعال در سازمان سلامتی گاندرسون معتقد است درد در هر کجای بدن که باشد می تواند نشانه یک مشکل خاص بوده و لازم است تا بررسی شود.

از نظر دکتر ابیخت ناراحتی پا بسیار حساس بوده و در صورتی که بررسی و درمان نشود می تواند باعث ایجاد مشکلات بزرگتری شده و سلامت پا های شما را به خطر بیاندازد.

از نظر این متخصص پا و مچ پا در صورتی که با چهار مشکل زیر مواجه شدید حتما به متخصص مراجعه کرده و هیچگاه انها را نادیده نگیرید

.درد پا

1. آسیب های پا و مچ پا از جمله پیچ خوردگی، زخم های عمیق، بریدگی و شکستگی استخوان

2. صافی کف پا به خصوص اگر همراه با درد باشد.

3. درد مفاصل انگشت پا به خصوص در شرایطی که باعث تغییر در نحوه راه رفتن یا محدود کردن تحرکات روزمره می شود.

4. زخم باز در کف پا یا زخم های پا در بیماران دیابتی که می تواند مجر به عفونت و یا حتی قطع عضو شود.

صافی کف پا

در صورتی که مشکلات پا زود تشخیص داده شوند بسیاری از آنها بدون عمل جراحی قابل درمان هستند اما در صورتی که دیر تشخیص داده شوند عموما گزینه های غیر جراحی بسیار محدود می شوند.

درمان های مختلفی برای این مشکلات وجود دارد که برخی از آن ها تنها به انجام برخی ورزش ها و یا فیزیوتراپی محدوده شده و در مواردی نیز لازم است عمل جراحی صورت بگیرد.

در صورتی که به مشکلات پا یا مچ پا دچار هستید حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. فراموش نکنید که برخی از مشکلات پا مانند صافی کف پا در طولانی مدت می تواند مشکلاتی مانند زانو درد، کمر درد و حتی سردرد به وجود اورد.

پا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد