اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

10 گیاهی که باید درون حمام و سرویس بهداشتی خود قرار دهید

امروزه فضای حمام و دستشویی نیز دارای طراحی های زیبا بوده و مانند بقیه مکان های خانه از انواع کاشی ها، کاغذ دیواری و سنگ های زیبا در ساخت ان استفاده می شود.

10 گیاهی که باید درون حمام و سرویس بهداشتی خود قرار دهید


امروزه فضای حمام و دستشویی نیز دارای طراحی های زیبا بوده و مانند بقیه مکان های خانه از انواع کاشی ها، کاغذ دیواری و سنگ های زیبا در ساخت ان استفاده می شود.

علاوه بر این موارد شما می توانید با قرار دادن گیاهان در حمام و سرویس بهداشتی خود به زیبایی آن کمک کرده و فضایی آرام و به دور از استرس را برای خود فراهم کنید.

تحقیقات نشان داده است که گیاهان علاوه بر زیبایی می توانند کیفیت هوای خانه را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده و همچنین در کاهش سطح استرس نقشی کلیدی دارند.

گیاهان زیادی وجود ندارند که بتوان انها را در فضای حمام قرار داد. حمام محلی است که نوسانات دمایی فوق العاده ای داشته و می تواند پر از بخار باشد که بسیاری از گیاهان در این شرایط قادر به زندگی نیستند.

ما در ادامه گیاهانی را به شما معرفی خواهیم کرد که این قابلیت را داشته و می توانید آن ها را درون حمام و سرویس بهداشتی قرار دهید.

1. پوتوس: این گیاه مقاومت خوبی در برابر عوامل بیرونی داشته و نیاز شدیدی به نور خورشید ندارد. همچنین نیاز به آبیاری زیاد نداشته و معمولا یک تا دو بار در هفته به آب نیاز پیدا می کند.

2. گیاه ماری: این گیاهان که تاثیر بسیار خوبی بر روی تصفیه هوا دارند در برابر رطوبت و نور کم مقاوم هستند که انها را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای حمام می کند.

3. انواع سرخس ها: این گیاهان به رطوبت زیاد نیاز داشته و در هوای خشک از بین می روند. همچنین نیز چندانی به نور ندارندو در بهبود کیفیت هوا نیز نقش گسترده ای دارند.

4. برگ انجیری: این گیاه با انواع آب و هوا های مختلف سازگار هستند اما بهترین شرایط آب و هوا برای آنها گرم و مرطوب است. همچنین انها نور غیر مستقیم نیاز دارند.

5. تیلاندزیا: این گیاه برای رشد به آب بسیار زیاد نیاز دارد و همچنین در فضا های مرطوب به خوبی رشد می کند که محیط حمام برای آن عالی می باشد.

6. آلوئه ورا: این گیاه در محیط مربوط به خوبی رشد کرده و ژل آن از خواص فوق العاده زیادی برخوردار است. البته آلوئه ورا در نور زیاد بهترین رشد خود را نشان می دهد.

7. آگلونما: این گیاه در نور کم و همچنین سطح رطوبت زیاد رشد کرده و کیفیت هوا را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

8. ارکیده بنفش: ارکیده ها در واقع گیاهان گرمسیری هستند که می توانند در گرما و رطوبت زیاد رشد کنند. البته آنها نیازمند آبیاری منظم و همچنین نور کافی هستند.

9. بامبو: بامبو یکی از گیاهان بسیار مناسب برای حمام است چرا که به سختی دچار مشکل، با محیط های مختلف سازگاری داشته و همچنین برای سال ها رشد می کند.

10. گل گندمی: می توان گفت که این گیاه بهترین انتخاب برای حمام است. آنها با رطوبات بالا هیچ مشکلی نداشته و از جمله گیاهان گرمسیری به شمار می روند. همچنین آن ها در نور کم نیز رشد خوبی نشان می دهند و همچنین در روز دمای بالا تر و در شب ها یک دمای خنک را ترجیح می دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد