اونس طلا2378.16
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

7 راهکاری که می توانید با آن ها بیشتر به خود عشق بورزید

رفتار و گفتاری که شما درباره خود و با خود دارید نگاه شما به زندگی و موفقیت ها را می سازد همچنین نوع نگاه و احترامی که دیگران نسبت به شما خواهند داشت نیز به این مسئله وابسته است.

7 راهکاری که می توانید با آن ها بیشتر به خود عشق بورزید


رفتار و گفتاری که شما درباره خود و با خود دارید نگاه شما به زندگی و موفقیت ها را می سازد همچنین نوع نگاه و احترامی که دیگران نسبت به شما خواهند داشت نیز به این مسئله وابسته است.

1. برای خود وقت بگذارید

امروزه فعال بودن و مشغول بودن یکی مزیت و یک ویژگی خوب به حساب می آید اما بیش از حد غرق شدن در کارها و مشغولیت ها نشانه این است که شما به خود اهمیتی نمی دهید. یک روز شخصی برای خود در نظر بگیرید و از تعاملات اجتماعی، فعالیت ها، کار و تلفن خود فاصله بگیرید. مشکلی نداشته باشید که هر از گاهی کاری انجام ندهید.

وقت

2. بیرون بروید

حتی چند دقیقه هوای تازه می تواند باعث آرامش و تمرکز مجدد افکار شما و بهبود روحیه شما شود. کمی پیاده روی کنید، بیرون غذا بخورید و از نسیم لذت ببرید. برخی از کارهای خود را بیرون از خانه انجام دهید و برای رفتن به طبیعت برنامه ریزی کنید. روزانه بیرون بروید حتی برای ند دقیقه پیاده روی کردن.

طبیعت

3. تلفن و شبکه های اجتماعی را خاموش کنید

رسانه های اجتماعی حاوی نکات مربوط به کاهش وزن، تغییر شکل بدن، صحبت در مورد رژیم غذایی و منفی نگری هستند که هیچ یک از آن ها هنگام تلاش برای مهربانی با خود مفید نیست. گوشی خود را خاموش کرده و به فعالیت یا سرگرمی مثبت تری بپردازید. روابط شخصی خود با افراد را تقویت کنید.

شبکه اجتماعی

4.خوب بخورید

با خوردن غذاهای مغذی و مقوی به بدن خود احترام بگذارید. پخت و پز را در اولویت قرار دهید، بدن خود را با آب هیدراته نگه دارید و آهسته و آگاهانه غذا بخورید. بیشتر اوقات در هنگام گرسنگی غذا می خورید و هنگامی که سیر می شوید دست از غذا می کشید.

غذا

5.نه بگویید

چه بزرگ و چه کوچک هر روز نه گفتن را تمرین کنید. هدفمند به تلفن خود پاسخ دهید و بلافاصله به پیام ها یا متن پاسخ ندهید. به دیگران نه بگویید تا به خود بگویید بله.

نه گفتن

6.ایمان به خود را تمرین کنید

جملات مثبت می توانند عزت نفس و اعتماد به نفس ایجاد کنند. با "من مهم هستم" یا "من به خودم و توانایی های خود ایمان دارم" شروع کنید. این جملات را در زمان شک یا خودآگاهی تکرار کنید.

توانایی

7.استفاده از کلمات منفی را متوقف کنید

کلمات منفی می توانند به شما صدمه بزنند و سرزنش راهی برای مهربانی خود نیست. چاق، زشت، احمق و بی فایده کلماتی هستند که به شما آسیب می زنند. دیگر از کلمات و افکار منفی نسبت به خود و دیگران استفاده نکنید.

سرزنش

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد