اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معرفی بهترین هتل های استانبول

استانبول یکی از مهم ترین شهر های گردشگری در جهان است که سالانه هزاران نفر برای مسافرت یا زندگی به این شهر مهاجرت می کنند.

معرفی بهترین هتل های استانبول


استانبول یکی از مهم ترین شهر های گردشگری در جهان است که سالانه هزاران نفر برای مسافرت یا زندگی به این شهر مهاجرت می کنند.

اگر قصد شما برای رفتن به استانبول زندگی در این شهر است و قصد دارید یک آپارتمان را برای طولانی مدت در این شهر اجاره کنید لازم است به چیز های بسیاری توجه داشته باشید.

آپارتمان های ارزان و لوکس بسیاری در محله های مختلف شهر استانبول قرار دارد که بهتر است برای آگاهی از آنها به یک بنگاه املاک و مستغلات مراجعه کرده و از آنها مشاوره یا راهنمایی دریافت کنید.

پس از آنکه در میان آپارتمان های موجود جستجو کردید سعی کنید به چند مورد از آنها مراجعه کرده و آپارتمان مورد علاقه خود را انتخاب کنبد.

حال برای اجاره آپارتمان مورد علاقه تان به بنگاه املاک مراجعه کرده و لازم است تا با صاحب ملک به توافق برسید. در نظر داشته باشید که اجاره نامه حتما در دو نسخه ترکی و انگلیسی نوشته شود و آن را پیش از امضا به خوبی مطالعه کنید.

مواردی مانند میزان اجراه بها، شرایط آپارتمان، مدت زمان اجاره و از این دست موضوعات را حتما پیش از امضای قرار داد کنترل کرده و با صاحب ملک در میان بگذارید.

پس از طی مراحل بالا لازم است تا نسخه ترکی اجاره نامه را به محضر برده و آن را ثبت کنید. سپس به خانه رفته و قرارداد اجاره و همچنین اعضای خانواده خود را به مدیریت ساختمان معرفی کنید.

توجه داشته باشید که اگر خودرو شخصی دارید حتما کارت مخصوص آن را از مدیریت ساختمان دریافت کرده و همچنین از سالم بودن آب، برق، گاز و اینترنت خانه اطمینان حاصل کنید.

اما اگر قصد اجاره یک خانه برای طولانی مدت را ندارید و هدف شما برای رفتن به ترکیه یک سفر چند روزه تفریحی یا کاری است بهترین گزینه برای شما اقامت در یک هتل مناسب می باشد.

هنگامی که قصد سفر به شهر استانبول را می کنید مطمعنا بعد از بلیط پرواز مهم ترین مسئله ای که ذهن شما درگیر خود می کند محل اقامت و هتل است.

هتل های زیادی در شهر استانبول وجود دارند که امکانات مختلفی را به شما ارائه داده و می توانند راحتی شما در طول سفرتان را تامین کنند.

ما در ادامه هتل های مختلف شهر استانبول بر اساس منطقه سکونت را به شما معرفی خواهیم کرد. این هتل ها در سه دست لوکس و لاکچری، متوسط و ارزان قیمت دسته بندی شده اند.

در ابتدا لازم است محله مورد نظر خود برای اقامت در استانبول را انتخاب کنید که به هدفتان برای سفر به این شهر مربوط می شود.

  • محله سلطان احمد (شهر قدیمی استانبول)

سلطان احمد محبوب ترین قسمت شهر برای گردشگران است چرا که تقریبا تمام جاذبه های اصلی و نقاط دیدنی شهر استانبول در این منطقه واقع شده است.

در این منطقه مکان های دیدنی مانند کلیسا و موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد و اگر هدف شما بازدید از این مکان هاست بهترین محله برای اقامت به شمار می رود.

هرچند باید توجه داشته باشید که زندگی شبانه در این محله وجود نداشته و پس از غروب آفتاب تمام محله کم کم رو به آرامش و خاموشی می رود.

هتل های لوکس

1. White House Hotel Istanbul (هتل خانه سفید استانبول)

این هتل یکی بهترین هتل ها در شهر استانبول است که در مرکز شهر و محله سلطان احمد قرار دارد. این هتل دارای اتاق های مجلل بوده و صبحانه های بسیار خوشمزه ای را ارائه می دهد.

2. Golden Istanbul Royal Hotel (هتل گلدن رویال استانبول)

یکی دیگر از هتل های لوکس و مجلل واقع در محله سلطان احمد، هتل گلدن رویال می باشد که در نزدیکی مسجد آبی قرار گرفته و اطراف آن پر از رستوران های مختلف است.

3. Hotel Amira Istanbul (هتل امیرا)

این هتل لوکس دارای اتاق هایی فوق العاده زیبا بوده و تقریبا می توانید از این هتل تا تمامی جاذبه های شهر پیاده روی کنید و از مناظر اطراف خود لذت ببرید.

هتل های متوسط

1. Celine Hotel (عمارت عثمانی)

این هتل در کنار امکانات بسیار خود هزینه متوسطی داشته و یک مکان بسیار دنج را برای اقامت به شما هدیه می دهد. همچنین فاصله این هتل تا بسیاری از جاذبه های گردشگری مانند مسجد آبی بسیار کوتاه می باشد. (کمتر از سیصد متر)

2. Kalyon Hotel Istanbul (هتل کالیون)

این هتل نیز مانند هتل های دیگری که نام بردیم به جاذبه های تاریخی نزدیک بوده و می توان آن مسیر را به شکل پیاده طی کرد. همچنین هتل کالیون دارای کافه در فضای باز، اتاق های مدرن، وای فای رایگان و بسیاری دیگر از امکانات می باشد.

هتل های به صرفه

1. Basileus Hotel (هتل باسیلوس)

اگر در جستجوی یک هتل ارزان قیمت با امکانات مناسب هستید، هتل باسیلوس می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. در این هتل از امکاناتی مانند صبحانه، وای فای رایگان اتاق های تمیز و حمام اختصاصی بهره مند خواهید شد.

2. Otantik Guesthouse (اوتانتیک گست هاوس)

یکی دیگر از هتل های به صرفه در منطقه سلطان احمد اوتانتیک می باشد که اتاق هایی کوچک اما دنج، صبحانه های خوشمزه و خدمه ای بسیار دوستانه را در اختیار شما قرار می دهد.

  • محله بازار

بازار بزرگ استانبول یکی از معروف ترین جاذبه های استانبول بوده که به عنوان یکی از قدیمی ترین بازار های سر پوشیده در سراسر جهان شناخته می شود.

این محله یکی از بهترین مکان ها برای خرید و تهیه انواع غذا است که در نتیجه ان بسیاری از افراد علاقه دارد تا در این مطقه اقامت کنند.

همچنین این منطقه به محله سلطان احمد نیز نزدیک است که به شما امکان بازدید راحت از جاذبه های گردشگری شهر استانبول را نیز می دهد.

هتل های لوکس

1. Antik Hotel Istanbul (هتل آنتیک استانبول)

هتل آنتیک استانبول یکی از هتل های بسیار مجلل و چهار ستاره شهر استانبول می باشد که به بازار بزرگ نیز بسیار نزدیک است. این هتل دارای تراس پشت بام بوده و اتاق هایی فوق العاده زیبا را برای اقامت شما ارائه می دهد.

2. Euro Design Hotel (هتل یورو دیزاین)

یکی دیگر از هتل های لوکس در محله بازار که ارتباط بسیار خوبی نیز به امکانات حمل و نقل عمومی مانند مترو و تراموا دارد هتل یورو دیزاین است. این هتل علاوه بر اتاق های مجلل امکاناتی مانند بوفه صبحانه، سرویس درباره و... را ارائه می دهد.

هتل های متوسط

1. Kent Hotel Istanbul (هتل کنت استانبول)

این هتل با هزینه ای متوسط امکانات یک هتل مجلل با خدماتی شگفت انگیز را به شما ارئه می دهد. همچنین هتل کنت نزدیک به وسایل نقلیه عمومی و همچنین به جاذبه های گردشگری مانند مسجد آبی است.

2. Primero Hotel (هتل پریمرو)

یکی دیگر از هتل های بسیار خوب و با قیمت متوسط محله بازار هتل پریمرو می باشد که خدماتی همچون رستوران، وای فای رایگان، تلویزیون در هر اتاق و در نهایت صبحانه بسیار خوشمزه ای را ارائه می دهد.

هتل های به صرفه

1. City Hall Hotel (هتل سیتی هال)

یکی از هتل های بسیار مقرون به صرفه همراه با امکانات خوب و همچنین نزدیک به مکان های دیدنی و جاذبه های شهر و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی هتل سیتی هال می باشد.

2. Mansion Gorki (گورکی منشن)

این هتل دارای اتاق هایی با دکوراسیون مدرن، حمام اختصاصی و بسیاری از امکانات دیگر می باشد که در کنار هزینه پایین ان می تواند یک اقامت بسیار خوب را برای شما فراهم کند.

  • محله گالاتا

هنگامی که درباره محل اقامت در استانبول جستجو می کنید متوجه می شوید که محله بی اوغلو یکی از توصیه شده ترین محله ها می باشد.

بی اوغولو در واقع یک منطقه بسیار بزرگ است که از مناطق کوچک تری مانند گالاتا و میدان تقسیم تشکیل می شود. هر کدام از این مناطق کوچک تر جاذبه های فراوانی دارند که بهتر است به صورت جداگانه بررسی شوند.

محله گالاتا یکی از زیبا ترین محله های استانبول است که می توانید در خیابان های سنگ فرش آن قدم زده، ساختمان های زیبای زیادی را در آن دیده و از منظره کافه های مختلف لذت ببرید.

همچنین شما می توانید در خیابان معروف استقلال تا پل گالاتا قدم زده و زیبایی های فراوانی را مشاهده کنید.

هتل های لوکس

1. Hotel DeCamondo (هتل دی کماندو)

این هتل یکی از زیبا ترین و خیره کننده ترین هتل های استانبول است که امکانات بسیار زیادی مانند تراس، وای فای رایگان، رستوران و حتی صرافی را به شما ارائه می دهد.

2. Pera Palace Hotel (هتل پرا پالاس)

این هتل معماری منحصر به فردی داشته و به سبک نئوکلاسیک و شرقی طراحی شده است که حالتی مجلل و شگفت انگیز به آن می دهد. اگر به دنبال تجربه ای فوق العاده در منطقه بی اوغلو هستید این هتل بهترین انتخاب برای شماست.

هتل های متوسط

1. Inqlusif Hotel Galata

اگر هتلی نزدیک به برج گالاتا می خواهید این هتل برای شما مناسب است. اتاق هایی راحت، خدمات مناسب و زندگی در یک محله بدون خواب از مزایای این هتل چهار ستاره با قیمت مناسب هستند.

2. Art Nouveau Pera (هتل آرت نوویو پرا)

اگر می خواهید به راحتی خانه خودتان باشید این هتل یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. از جمله امکانات این هتل حمام ترکی، سونا، وای فای رایگان و ... می باشد که یک اقامت فوق العاده را برای شما رقم می زند.

هتل های به صرفه

1. Mesto Galata (هتل مستو گالاتا)

در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید اما همچنان می خواهید تجربه ای عالی در گالاتا داشته باشید این هتل یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. این هتل با سبکی ترکیبی از سنتی و مدرن طراحی شده و اتاق های آن زیبا و دنج هستند.

2. Archeo (آرچئو)

آرچئ. یک هاستل بسیار به صرفه می باشد که اتاق های عالی و وای فای رایگان را در اختیار شما قرار می دهد.

  • محله تقسیم

محله تقسیم معمولا به عنوان یکی از مناطق لوکس به شمار می رود که گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. البته این بدان معنا نیست که شما نمی توانید هتل هایی با بودجه پایین پیدا کنید.

به جز میدان تقسیم که برای همه افراد شناخته شده است، خیابان استلال یکی از مهم ترین جاذبه های این محله است که به عنوان شلوغ ترین و زنده ترین خیابان شهر استانبول شناخته می شود.

محله تقسیم همچنین دسترسی خوبی به تمامی جاذبه های دیدنی استانبول داشته (کمتر از نیم ساعت فاصله با محله سلطان احمد با حمل و نقل عمومی) و همچنین دسترسی ان به فرودگاه نیز بسیار مناسب می باشد.

هتل های لوکس

1. Point Hotel Istanbul Taksim (هتل پوینت)

هتل پوینت یک هتل پنج ستاره با امکانات فوق العاده و همچنین ظاهری مجلل و اتاق هایی زیبا است که در محله تقسیم واقع شده و دسترسی مناسبی نیز به مکان های مورد علاقه شما ارائه می دهد.

2. Titanic Hotel Istanbul Taksim (هتل تایتانیک)

این هتل چهار ستاره تنها 5 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و امکانات خوبی مانند استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و فضای ماساژ را درون خود دارد.

هتل های متوسط

1. Peradays

این هتل امکاناتی بسیار خوب در کنار هزینه متوسط را به شما ارائه می دهد. طراحی اتاق های این هتل کاملا منحصر به فرد بوده و در اطراف آن رستوران ها و کافه های بسیار زیادی وجود دارد.

2. Sometimes Hotel Taksim

مانند هتل پرادیز که بالا تر ان را معرفی کردیم این هتل نیز طراحی بسیار زیبایی داشته و امکانات خوبی را به شما ارائه می دهد. همچنین تنها 200 متر تا خیابان استانبول فاصله داشته که ان را منحصر به فرد می سازد.

هتل های به صرفه

1. Taksim Avenue (تقسیم اونیو)

این هتل که خیابان تقسیم نام دارد کاملا مدرن بوده و در عین حال فضایی سنتی را به شما ارائه می دهد. اتاق های این هتل ارزان قیمت بسیار دنج و تمیز بوده که یک اقامت عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

2. T-Square Residence (هتل تی اسکوئر)

این هتل برای گردشگرانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای هتل بدهند بسیار مناسب است. امکاناتی مانند صبحانه های متنوع، بالکن هایی با چشم انداز شهر، تراس و وای فای رایگان این هتل را بسیار مناسب می کند.

  • محله شیشلی و بشیکتاش

محله بشیکتاش عموما به عنوان یک محله نمایشگاهی، تجاری و تفریحی در شهر استانبول شناخته شده که زیبایی های بسیاری را درون خود جا داده است.

این محله بخشی از منطقه بزرگتر شیشلی است و به دلیل نزدیک بودنش به آب همواره امکان قدم زدن در کنار آب را به شما ارائه می دهد.

همچنین شما در این محله می توانید با استفاده از کشتی به راحتی به بخش آسیایی شهر استانبول سفر کنید و از زیبایی های آن بخش نیز بهره مند شوید.

علاوه بر این موارد محله بشیکتاش به شما امکان می دهد تا از دیدن کافه ها، دکه های غذا فروشی، کلوپ های مختلف و در نهایت یک بازار ماهی نهایت لذت را ببرید.

هتل های لوکس

1. Four Seasons Istanbul at the Bosphorus Hotel (هتل فور سیزن بسفروس استانبول)

این هتل یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل های استانبول می باشد که امکانات بی عیب نقصی را در کنار طراحی زیبا و مجلل آن به شما ارائه می دهد. از جمله امکانات این هتل می توان نمای رو به دریا، استخر باز و سرپوشیده، وای فای رایگان و... اشاره کرد.

2. W Istanbul (دابلیو استانبول)

یکی دیگر از هتل های لوکس محله بشیکتاش دابلیو هتل می باشد که در ساحل واقع شده است. در اطراف این هتل هرچیزی می توانید پیدا کنید و هیچگاه از آن خسته نمی شوید.

3. Divan Hotel Istanbul (هتل دیوان)

هتل دیوان استانبول یکی از هتل های فوق العاده لوکس و 5 ستاره این محله است که علاوه بر اتاق های بزرگ و مجلل امکانات فوق العاده ای مانند حمام ترکی و رستوران های مخصوص را به شما ارئه می دهد.

هتل های متوسط

1. Mercure Istanbul The Plaza Bosphorus (هتل پلازا بسفروس)

هتل پلازای استانبول یک هتل 5 ستاره بوده که اتاق هایی با قیمت متوسط نیز ارائه می دهد. این هتل امکاناتی عالی داشته و اگر اتاقی با قیمت مناسب در آن دیدید بهتر است با عجله ان رارزرو کنید.

2. Manna Boutique Hotels

این هتل به تمام جاذبه های محلی نزدیک بوده و قیمتی مناسب نیز در اختیار شما قرار می دهد که آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها می کند.

هتل های به صرفه

1. Linden Houses (لیندن هاوس)

یکی از هتل های به صرفه که می توانید در این محله لوکس پیدا کنید لیندن هاوس است. اتاق های این هتل نسبتا کوچک ولی بسیار دنج هستند و یک خواب آرام را به شما هدیه می دهند.

2. Hot Budget Ortakoy (اورتاکوی)

اورتاکوی یک هتل سه ستاره با امکاناتی مناسب است می تواند یک اقامت مناسب را به شما هدیه دهد. از جمله امکانات این هتل می توان وای فایی رایگان، پارکینگ اختصاصی، اتاق های دنج و تمیز و... را نام برد.

در صورتی که این مطلب برای شما مفید بود می توانید با کلیک بر روی این لینک درباره مراکز خرید شهر استانبول مانند قیمت و موقعیت آنها اطالعات جامعی را به دست آورید. همچنین برای اطلاع از لیر ترکیه، ارزش و روش های تبدیل آن می توانید اینجا کلیک کنید.

چنانچه شما تجربه ی اقامت در یکی از هتل های استانبول را داشته اید تجربه ی خود را در بخش نظرات با ما و سایر کابران سایت به اشتراک بگذارید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد