اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 دلیل که می گوید چرا باید برای لاغری آناناس بخورید

یکی از بهترین خوراکی هایی که می تواند ولع شما به شیرینی جات و گرسنگی را کنترل کند قطعا آناناس است حتی اگر در اوج رژیم لاغری خود باشید آناناس راز داشتن اندام سالم و متناسب برای شما است.

7 دلیل که می گوید چرا باید برای لاغری آناناس بخورید


یکی از بهترین خوراکی هایی که می تواند ولع شما به شیرینی جات و گرسنگی را کنترل کند قطعا آناناس است حتی اگر در اوج رژیم لاغری خود باشید آناناس راز داشتن اندام سالم و متناسب برای شما است.

آناناس سرشار از مواد مغذی و در عین حال بسیار کم کالری است که می توانید با خیال راحت آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. اما مراقب باشید که ممکن است به آناناس آلرژی داشته باشید در نتیجه مراقب علائم آن باشید.

بروملین موجود در آناناس به هضم غذا، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش التهاب و درمان آسم کمک می کند. همچنین در درمان اسهال و یبوست نیز موثر است و عملکرد روده کوچک و کلیه ها را بهبود می بخشد.

آناناس

این ماده همچنین به سوزاندن کل چربی بدن کمک می کند و همچنین در صورت ترکیب با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی چربی های ناحیه شکم را هدف قرار می دهد.

اسید مالیک موجود در آناناس باعث بهبود سلامت دهان، تقویت ایمنی و صاف شدن پوست می شود منگنز نیز سلامت استخوان را تضمین می کند که در اناناس یافت می شود.

1.کم کالری

آناناس کم کالری است و تنها دارای 42 کالری در هر برش است و این میوه آبدار کاملا سیر کننده است و در مهار گرسنگی تاثیر گذار است.

رژیم

2. کم کربوهیدرات

اگر بسیار ولع شیرینی جات و مواد غذایی کربوهیدرات دار را دارید می توانید آناناس بخورید مطالعات نشان داده است غذاهای کم کربوهیدرات دار به مدیریت کاهش وزن کمک می کنند.

3. حاوی آنزیم های پروتئولیتیک

بروملین یک آنزیم پروتئولیتیک است که به تجزیه پروتئین کمک می کند و دارای خواص ضد التهابی است این ماده به تنظیم سطح لپتین و انسولین در کاهش وزن کمک می کند.

4. هضم راحت تر غذا

بروملین موجود در آناناس به هضم غذا کمک می کند بروملین به وسیله تجزیه پروتئین ها به هشم غذا و در نهایت کاهش نفخ و کاهش وزن کمک می کند.

غذا

5. منبعی از فیبر

165 گرم از آناناس حاوی 2.3 گرم فیبر است وجود فیبر محلول یا نامحلول در غذا به ایجاد احساس سیری بیشتر و در نهایت کاهش وزن کمک می کند.

6. مهار کردن اشتها

خوردن مقداری از آناناس به دلیل داشتن فیبر بالا و آبدار بودن معده شما را برای مدت طولانی پر نگه می دارد و در مهار اشتها، ایجاد سیری و تاخیر در تخلیه معده بسیار موثر است و به دلیل کالری پایین در کاهش وزن موثر است.

7. سرشار از منگنز

آناناس سرشار از منگنز است این ماده با چربی شکم و سندرم متابولیک درارتباط است و می تواند در کاهش وزن شما کمک کننده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد