اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این غذاها سرعت زرد شدن دندان های شما را 10 برابر می‌کند

آیا تا به حال به آینه نگاه کرده اید و نسبت به رنگ دندان های خود احساس بدی داشته اید زیرا ممکن است آنها زردتر از آنچه فکر میکنید هستند. بسیاری از ما همین مسئله را پشت سر گذاشته ایم.

این غذاها سرعت زرد شدن دندان های شما را 10 برابر می‌کند


آیا تا به حال به آینه نگاه کرده اید و نسبت به رنگ دندان های خود احساس بدی داشته اید زیرا ممکن است آنها زردتر از آنچه فکر میکنید هستند. بسیاری از ما همین مسئله را پشت سر گذاشته ایم. زردی دندان نشانه ای از یک مشکل جدی پزشکی نیست و میتوانید از طریق این کار ها به راحتی مانع از زرد شدن بیشتر آن ها شوید.

نازک شدن مینای دندان

از آنجا که لایه مینای دندان در اثر جویدن شروع به ساییده شدن و نازک شدن می کند ، عاج زرد در معرض آن قرار گرفته و دندان ها را زردتر نشان می دهد. عاج ماده ای عمیق ، زرد تا قهوه ای و مایل به زرد در داخل دندان های ما در زیر مینای دندان است. این دلیل اصلی زرد شدن دندان است. هنگامی که مینا شروع به خراشیدن می کند و بیشتر عاج خود را نشان می دهد ، تغییر رنگ رخ می دهد.

دندان

رژیم غلط

سس ها ، ادویه کاری تیره و قهوه سیاه مقصر بزرگی هستند که در صورت استفاده بیش از حد و منظم از دندان ، لکه دار می شوند ، زیرا حاوی مواد شیمیایی معروف به تانن هستند که به دلیل خواص لکه دار بودن معروف هستند. باقیمانده آنها روی سطح دندان ها می چسبد و مینای دندان را لکه دار می کند. سودا و نوشیدنی های گازدار نیز از عوامل بزرگ در تغییر رنگ دندان ها هستند. این موارد باعث ایجاد لکه در سطح دندان می شوند.

سیگار کشیدن

نیکوتین نه تنها یک اعتیاد خطرناک است ، بلکه قطران سیگار برای بهداشت دهان و دندان بسیار مضر است. حتی در مواردی منجر به بیماری های لثه و سرطان دهان می شود. افراد سیگاری اغلب از پایان یافتن دندانهای قهوه ای مایل به زرد و بوی بد شده شکایت دارند. بارزترین اثر سیگار کشیدن تغییر رنگ دندان است که اغلب منجر به خجالت می شود. افراد بعداً مبالغ زیادی را برای درمان سفید کردن صرف می کنند ، اما بهترین درمان ترک سیگار است.

سیگار

این غذاها و خوراکی ها سرعت زرد شدن دندان های شما را چند برابر میکند :

قهوه
اگر قهوه سیاه را دوست دارید ، وقت آن است که اعتیاد خود را به قهوه ترک کنید زیرا دندان های شما خیلی سریع لکه های قهوه را جذب می کنند و باعث زردی دندان می شوند.

چای
چای حاوی تانن ، تئافلاوین است که می تواند بیش از قهوه باعث تغییر رنگ دندان شود. اگر دندان سفید می خواهید حتی چای سبز نیز مناسب نیست.

زیبا

سس گوجه فرنگی
سس گوجه فرنگی مورد علاقه شما باعث زرد شدن دندان های شما می شود.

نوشیدنی های سودا
ما قبلاً می دانیم که نوشابه های نوشابه خطرات متعددی برای سلامتی دارند ، اما همچنین باید بدانید که این ماده حاوی اسیدها و قندهایی است که می تواند باعث لک شدن دندان های زرد شود.

توت
زغال اخته ، گیلاس و حتی انار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی هستند که باعث زرد شدن دندان های شما می شوند.

ادویه کاری
کاری مورد علاقه شما با رنگ های قوی و شدید برای طعم خوب است ، اما اگر می خواهید دندان های سفید درخشان را حفظ کنید گزینه بدی است.

سرکه بازامیک
سرکه بالزامیک به دلیل رنگ تیره و محتوای اسیدی ، دندان های شما را زرد رنگ می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد