اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این تصویری است که افراد نابینا هنگام خواب دیدن تجربه می‌کنند

خواب دیدن برای هرکسی در این دنیا طبیعی و جزئی از زندگی او است. افراد نابینا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هنوز نمی توانیم به درستی تصور کنیم که نابینایان هنگام خواب چه "می بینند"

این تصویری است که افراد نابینا هنگام خواب دیدن تجربه می‌کنند


درست مثل همه ، افراد نابینا نیز خواب می بینند
خواب دیدن برای هرکسی در این دنیا طبیعی و جزئی از زندگی او است. افراد نابینا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هنوز نمی توانیم به درستی تصور کنیم که نابینایان هنگام خواب چه "می بینند". در این مورد کنجکاو هستید که بدانید افراد نابینا در خواب دقیقا چه چیزی میبینند پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

رویا

نابینایان نیز خواب می بینند
افراد نابینا به اندازه افرادی که می بینند خواب می بینند. این به این دلیل است که رویاها در مغز ما ایجاد می شوند. خواب دیدن عملکرد مغز ماست و نه چشمان ما. در رویاهای افراد نابینا و افرادی که می توانند ببینند تفاوت های ظریفی وجود دارد. بعضی از نابینایان بسته به سنشان در هنگام از دست دادن بینایی ، در خواب تصاویر را می بینند.

نابینا

آیا نابینایان می توانند در خواب "ببینند"؟
افرادی که نابینا متولد شده یا در سنین جوانی (تا 5 سالگی) نابینا می شوند ، هیچ رویایی در خواب ندارند. افرادی که بعد از پنج یا شش سالگی نابینا شده اند ، رویاهای دیداری دارند. بنابراین ، افراد نابینا اگر از زمان توانایی دیدن ، حافظه کافی در مغز ذخیره کرده باشند ، هنوز می توانند در خواب "ببینند". با این حال ، افرادی که در سنین بسیار کم بینایی خود را از دست داده اند ، هنوز خواب می بینند ، اما حواس دیگر نقش برجسته تری در رویاهای آنها دارند.

مغز

حواس دیگر
به طور کلی ، افراد نابینا بدون توجه به اینکه از بدو تولد نابینا بوده اند یا نه ، احساسات حسی دیگری را به شدت بیشتر از بینایی تجربه می کنند. تحقیقات نشان می دهد لمس ، بو و چشایی در خواب افراد نابینا نقش بیشتری دارند. این در واقع بازتابی از زندگی آنها در هنگام بیداری است. در طول روز ، افراد نابینا با شدت بیشتری چشایی ، بو و لمس را نسبت به افرادی که می بینند ، تجربه می کنند.

مضامین
رویاهای افرادی که نابینا هستند در مورد موضوعات خاص تفاوت چندانی ندارد ، در مقایسه با رویاهای افرادی که بینایی دارند. تنها تفاوت قابل توجه این است که افراد نابینا در خواب کمتر پرخاشگری را تجربه می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد