اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند ها زیباترین مژه های دنیا را خواهید داشت

در واقع مژه ها یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی صورت به شمار میروند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید به همین دلیل ما در اینجا به شما چند ترفند کاربردی معرفی می‌کنیم که میتوانند تاثیر بالایی در زیبایی مژه های شما داشته باشند.

با این ترفند ها زیباترین مژه های دنیا را خواهید داشت


شاید شما همه مانند بسیاری دیگر از خانم ها دوست دارید که مژه های زیبا و پرپشتی داشته باشید. در واقع مژه ها یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی صورت به شمار میروند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید به همین دلیل ما در اینجا به شما چند ترفند کاربردی معرفی می‌کنیم که میتوانند تاثیر بالایی در زیبایی مژه های شما داشته باشند.

زیبایی

1. چشمان خود را مالش ندهید
وقتی خسته هستید ، مالش چشم های شما احساس فوق العاده ای خوبی برای شما به همراه دارد. اما این برای مژه های شما خوب نیست. اگر چشمان خود را زیاد مالش دهید ، مژه های شما بیش از حد معمول از بین می رود. اگر هنوز می خواهید پلک های خود را ماساژ دهید ، سعی کنید فقط پلک ها را ماساژ دهید. چشمان خود را ببندید و به آرامی دور پلک های خود را بچرخانید.

2. بدون ریمل ضد آب
اگر مژه های بلند زیبایی می خواهید ، ممکن است بخواهید از ریمل ضد آب چشم پوشی کنید! این نوع ریمل بیشتر متصل می شود ، بنابراین بهتر در جای خود می ماند. این کار در یک روز بارانی بسیار خوب است ، اما به هیچ وجه برای مژه های شما خوب نیست. از آنجا که ریمل ضد آب قویتر و سخت تر است ، برداشتن آن دشوارتر است. شما همیشه چند مو با خود می برید. به این ترتیب شما هرگز مژه های طولانی تر نخواهید دید! پس ریمل ضد آب را برای مدتی کنار بگذارید و ببینید چه اتفاقی می افتد!

مژه

3. تمیز کردن
برای داشتن مژه های بلند باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. این بدان معنی است که شما باید آرایش را کاملا پاک کنید. درست مثل ماساژ دادن پلک ها ، مهم است که این کار را با دقت انجام دهید. از روغن نارگیل ، روغن زیتون یا پاک کننده بر پایه روغن استفاده کنید. روغن را با مالیدن بین دو دست گرم کرده و به آرامی روی صورت ماساژ دهید. سپس روغن یا پاک کننده را با دستمال مرطوب و ولرم پاک کنید. آن را به آرامی روی صورت خود پاک کنید.

4. روغن
همانطور که قبلاً خواندید ، روغن برای پاکسازی پوست مفید است. اما می توانید یک قدم جلوتر بروید. روغن برای مژه های شما نیز فوق العاده است. یک برس ریمل تمیز برداشته و یک قطره روغن بادام یا روغن کرچک اضافه کنید. روغن را به همان روشی که ریمل خود را زده اید بمالید و از پایه مژه ها شروع کنید. اگر این کار را هر روز انجام دهید ، می بینید که مژه های شما خیلی بلندتر ، پرتر و زیباتر به نظر می رسند!

صورت

5. سرم
آیا چهار نکته اول برای شما مفید بوده است؟ در غیر اینصورت ، همیشه می توانید از سرم استفاده کنید. سرم ها بسیار گران هستند ، و حتی میتوانند عوارض خطرناکی نیز به همراه داشته باشند پس حتما باید قبل از این کار حتما جنبه های مثبت و منفی آن را بسنجید سپس اقدام به این کار کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد