اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این میوه به تنهایی بهتر از هر کرم آرایشی برای شما عمل میکند

به طور طبیعی شما از لیمو در آشپزخانه استفاده می کنید ، اما آیا می دانید می توانید از آنها برای این ترفندهای زیبایی نیز استفاده کنید؟ لیموها فواید زیادی برای سلامتی دارند زیرا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

این میوه به تنهایی بهتر از هر کرم آرایشی برای شما عمل میکند


به طور طبیعی شما از لیمو در آشپزخانه استفاده می کنید ، اما آیا می دانید می توانید از آنها برای این ترفندهای زیبایی نیز استفاده کنید؟
لیموها فواید زیادی برای سلامتی دارند زیرا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. ممکن است قبلاً شاید در پخت غذاهای مورد علاقه خود از لیمو استفاده کنید. اما از لیمو می توان به عنوان یک محصول زیبایی نیز استفاده کرد. یک لیمو می تواند از پوست تا موهای شما معجزه کند.

لیمو

1. زخم های صورت خود را محو کنید
یک لیمو می تواند کمک کند تا جای زخم در صورت کمتر دیده شود. تنها چیزهایی که نیاز دارید لیمو و پد پنبه ای است. مقداری آب لیمو را روی پد پنبه ای قرار داده و جای زخم را چند بار بمالید. بگذارید آب لیمو برای مدتی روی زخم بماند و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. به گفته متخصصان ، این امر نه تنها به کاهش و از بین رفتن جای زخم کمک می کند ، بلکه می تواند به روند بهبود پوست نیز کمک کند.

صورت

2. پوست را تمیز کنید
لیموها اثر پاک کنندگی بر روی پوست دارند زیرا حاوی ویتامین های زیادی هستند. برای از بین رفتن لکه ها و جوش ها از آب یک لیمو استفاده کنید. مقداری آب لیمو را روی لکه ها بمالید ، اجازه دهید چند دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید. در کمترین زمان متوجه تفاوت خواهید شد و نقاط از بین می روند!

پوست

3. موهای خود را روشن کنید
چند رشته از موهای خود را در آب لیمو قرار دهید و حدوداً یک ساعت آفتاب بگیرید. آب لیمو باعث سبک شدن موهای شما می شود. اطمینان حاصل کنید که بعد از این ساعت در زیر آفتاب دوش گرفته اید تا تمام آب لیمو شسته شود.

4. دیگر شوره سر وجود ندارد
لیمو می تواند ناجی شما باشد وقتی دچار شوره سر یا حتی فقط پوست سرتان خشک شده باشد. مخلوطی از آب لیمو ، آب ، روغن زیتون و زنجبیل درست کنید. این ترکیب معطر و شگفت آور را روی پوست سر خود بمالید و اجازه دهید پوست شما این ترکیب را جذب کند تا زمانی که پوست شما خشک شود. سپس مو های خود را با یک شامپو بشویید.

5- اسکراب درست کنید
آیا متوجه آن نقاط خشک روی پاهایتان شده اید؟ خب کافی است به خودتان یک اسکراب پا آب لیمو بدهید! مقداری آبلیمو را با نمک دریا مخلوط کرده و پاهایتان را با آن مالش دهید. اگر احساس می کنید نمک دریا برای پوست شما خیلی خشن است ، همیشه می توانید به جای آن از مقداری شکر قهوه ای تیره استفاده کنید. اسکراب با شکر قهوه ای تیره کمی نرم می شود. این اسکراب قند و لیمو نه تنها برای پا مناسب است ، بلکه استفاده از آن روی لب های شما نیز فوق العاده است.

6. پوست ، مو و ... ناخن؟
بله ، درست خواندید. آب لیمو همچنین می تواند برای ناخن های شما خارق العاده باشد. مخلوطی از روغن زیتون و آبلیمو درست کنید. بگذارید انگشتان شما به مدت چند روز روزانه به مدت پانزده دقیقه در این مخلوط خیس بخورند. ناخن های شما از این روش درمانی سخت تر می شوند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد