اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند استفاده غیر دارویی جالب از آسپرین که نمی‌‌دانستید

همه ما تقریبا با آسپرین آشناسی داریم و تقریبا در هر خانه ای یافت می‌شود. با سردرد ، تب و سایر بیماری های جسمی ، ما اغلب به مصرف آسپرین متوسل می شویم. درد را تسکین می دهد و می تواند به کاهش التهاب کمک کند.

چند استفاده غیر دارویی جالب از آسپرین که نمی‌‌دانستید


همه ما تقریبا با آسپرین آشناسی داریم و تقریبا در هر خانه ای یافت می‌شود. با سردرد ، تب و سایر بیماری های جسمی ، ما اغلب به مصرف آسپرین متوسل می شویم. درد را تسکین می دهد و می تواند به کاهش التهاب کمک کند. با این حال ، روش های شگفت آور بسیاری دیگر برای استفاده از آسپرین وجود دارد.

آسپرین

آسپرین نه تنها به عنوان دارو بلکه برای کارهای خانه نیز می تواند مفید باشد.

موی آسیب دیده
آیا موهای شما خشک و آسیب دیده است؟ پس با مخلوط کردن یک نوار آسپرین در یک فنجان آب گرم ، یک ماسک مغذی ایجاد کنید که باعث براقیت و سلامت موهای شما می شود. وقتی آسپرین حل شد ، مخلوط را روی پوست سر و بقیه موها پخش کنید. بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس خوب بشویید. اگر از شوره سر رنج می برید ، می توانید دو آسپرین آسیاب شده را با شامپوی خود مخلوط کنید. موهای شما دوباره در حالت مطلوب قرار می گیرند.

مو

کمک به تقویت پوست

آسپرین اثر ضد التهابی دارد و می تواند به بهبود پوست کمک کند. 2 تا 3 آسپرین را با کمی آب لیمو در یک کاسه مخلوط کنید. این مخلوط را به مناطق اسیب دیده پوست بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. مهم: هنگام نشستن زیر آفتاب این ترکیب را روی پوست خود رها نکنید.

پوست

از بین بردن عرق
اگر لکه های عرق سرسختی روی لباس های شما وجود داشته باشد بسیار آزار دهنده است. از بین رفتن لکه و بوی عرق همیشه آسان نیست. می توانید این کار را با مخلوط کردن مقدار آسپرین با آب گرم و استفاده از آن روی لکه عرق روی لباس انجام دهید. مخلوط را به مدت 24 ساعت بگذارید و طبق دستورالعمل شستشوی سازنده لباس را آن را بشویید. دیگر هیچ لکه عرقی وجود ندارد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد