اونس طلا2384.52
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

با این 4 ترفند ساده از شر مورچه های مزاحم خلاص شوید

متأسفانه بهار چیزهای فراتر از لذت بردن را به همراه دارد. حشرات از قبل در همه جا وجود دارند ، از جمله آن مورچه های مزاحم. خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که می توانید برای خلاص شدن از شر این موجودات استفاده کنید.

با این 4 ترفند ساده از شر مورچه های مزاحم خلاص شوید


با آمدن فصل بهار کم کم سروکله انواع جانوران در خانه پیدا میشود. خب دلیل آن میتواند به دلیل باز شدن در ها و پنجره های خانه برای آمدن هوای خنک به خانه باشد که میتواند بسیاری از جانوان به خانه باشد. متأسفانه بهار چیزهای فراتر از لذت بردن را به همراه دارد. حشرات از قبل در همه جا وجود دارند ، از جمله آن مورچه های مزاحم. خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که می توانید برای خلاص شدن از شر این موجودات استفاده کنید.

مورچه

1. از گچ استفاده کنید
شما می توانید مورچه ها را به راحتی و با کشیدن یک خط با گچ در جلوی درها یا پنجره های خود دور کنید. به نظر می رسد دانشمندان نمی توانند بفهمند که چرا دقیقاً گچ علیه این حشرات ریز کار می کند. یکی از تئوری ها این است که آنها بوی آن را دوست ندارند. اگر با گچ خطی بکشید ، مورچه از آن عبور نمی کند.

2. از جوش شیرین استفاده کنید
یک تن از محصولات شیمیایی وجود دارد که نوید می دهد مورچه ها را از فاصله دور نگه می دارند ، اما شما همچنین می توانید یک مخلوط ساده را خودتان درست کنید - این کار در هزینه شما صرفه جویی می کند و یک راه حل طبیعی است قسمتهای مساوی جوش شیرین و مایه قند را با هم مخلوط کرده و به درستی هم بزنید. مورچه ها چیزهای شیرین را دوست دارند و جذب این ترکیب می شوند. مهم است که از شکر معمولی استفاده نکنید زیرا در این صورت آنها قادر خواهند بود تفاوت بین قند مایع و جوش شیرین را پیدا کنند. مخلوط را در هر جایی که حشرات را مشاهده کرده اید بپاشید.

جوش شیرین

3- بسیاری از بوهای مختلف وجود دارد که مورچه ها تحمل نمی کنند:

آب لیمو: مورچه ها از بوی ترش متنفر هستند ، بنابراین آب لیمو تازه آنها را از فاصله دور نگه می دارد. چند پد پنبه ای را در آب لیمو خیس کنید و سپس آنها را در نقاطی که اغلب حشرات ظاهر می شوند قرار دهید. همچنین می توانید در این نقاط کمی آب لیمو بریزید.
سیر: درست مثل بسیاری از حشرات دیگر ، مورچه ها بوی سیر را دوست ندارند. چند حبه سیر را پوست بگیرید و این مواد را در نقاطی که حشرات لانه دارند یا جایی که می بینید زیاد دور می زنند قرار دهید.
خیار: مورچه ها طعم خیار را دوست ندارند. بنابراین ، می توانید با قرار دادن تکه های پوست خیار در مکان هایی که زیاد می بینید ، آنها را از فاصله دور نگه دارید.
دارچین و جوز هندی: مورچه ها از این ادویه ها متنفر هستند. مقداری از یکی یا هر دو این ادویه ها را در باغ خود بپاشید و حشرات دور خواهند ماند.
4. پودر بچه
این ترفند در برابر گل سبز یا شته نیز عالی عمل می کند. پودر بچه را روی هر گیاه پوشیده از شته بپاشید و آن ها آن را ترک خواهند کرد. می توانید پودر را روی لانه های مورچه بپاشید. پودر بچه حاوی گچ است ، که ما قبلاً می دانیم این حشرات از آن متنفر هستند.

پودر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد