اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟

مهاجرت و جابجایی محل زندگی می‌تواند تاثیرات عمیقی بر زندگی بگذارد و همچنین هیجان انگیز باشد.

به گزارش سایت طلا مهاجرت و جابجایی محل زندگی می‌تواند تاثیرات عمیقی بر زندگی بگذارد و همچنین هیجان انگیز باشد. اما اگر انتخاب‌های زیادی برای مهاجرت داشته باشید، چه جایی را انتخاب می‌کنید. مردم برای اینکه بتوانند زندگی خوبی داشته باشند باید به محلی زندگی کنند که اولا از محل زندگی خودشان بهتر باشد، ارزان باشد، قابل سکونت باشد و امکانات خوبی در اختیار آنها قرار دهد. در ادامه 11 مورد از به بهترین کشورها برای مهاجرت اشاره می‌کنیم:

مالزی

برای مهاجران مسلمان مالزی یک کشور بسیار عالی محسوب می‌شود. از آنجایی که مسلمانان بخش بزرگی از مهاجران جهان را تشکیل می‌دهند، می‌توانند مالزی را به عنوان مقصدی که 60% از مردم آن مسلمان هستند انتخاب کنند . این کشور بسیار زیبا، مدرن و پر از فرصت است که با عقاید مسلمانان هم کاملا سازگار است.

کاستاریکا

شادترین کشور جهان برخلاف باور عموم کاستریکا است که تفریحات بسیار جالبی برای مهاجران در نظر گرفته است. این کشور به تازگی تبدیل به یک کشور مهاجر پذیر شده است. کاستاریکا طبیعت فوق العاده‌ای دارد، پتانسیل زیادی برای رشد دارد و برای بزرگ کردن فرزندان عالی است.

نامیبیا

این کشور در حال پیشرفت است و برای کسانی که می‌خواهند در یک کشور ارزان با طبیعت وحشی زیبا زندگی کنند عالی است. البته اکثر افرادی که نامبیا را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب می‌کنند اهل آفریقا هستند.

مکزیک

مکزیک هم یکی از کشورهای رو به رشد جهان است که تمام بازدیدکنندگان را شگفت زده می‌کند. فرهنگ غنی کشور مکزیک و فرصت‌های کاری مناسب آن بسیاری را راغب می‌کند تا به این کشور مهاجرت کنند.

نیوزلند

اگر با مهاجرت به اروپا به آمریکا راحت نیستید اما می‌خواهید به یک کشور قانونمند و پیشرفته سفر کنید، پیشنهاد ما نیوزلند است. نیوزلند امکانات رفاهی عالی دارد و یکی از آزادترین کشورها محسوب می‌شود. همچنین طبیعت زیبایی دارد که مردم را محو خود می‌کند.

استرالیا

استرالیا کشوری است که اکثریت مردم آن را مهاجران تشکیل می‌دهند و آب و هوای متنوعی دارد. این کشور بسیار آرام، راحت و زیبا است. البته زندگی در آن کمی گران است اما درآمد هم در این کشور خیلی بالاست.

کانادا

کانادا مقصد محبوب ایرانیان است که زبان انگلیسی دارد مهاجران در سرتاسر آن زندگی می‌کنند. شهرهای تورنتو و ونکوور از بهترین شهرهای آن است که رفاه کامل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نروژ

نگران نباشید! خیلی زود به آب و هوای سرد نروژ عادت می‌کنید و از آن لذت می‌برید. نروژ یک کشور امن، ثروتمند و زیباست که زندگی شما و خانواده‌تان در آن بسیار شاد و آرام خواهد بود.

فنلاند

این کشور حتی از کانادا و نروژ هم امن‌تر است و در آن اصلا نیازی به تذکر حریم خصوصی ندارید. هلسینکی یکی از مرفه‌ترین شهرهای جهان است که در فنلاند قرار دارد و شرایط زندگی شما را بیش از هر جای دیگری تامین می‌کند.

ایسلند

یکی دیگر از کشورهای منطقه اسکاندیناوی ایسلند است که بسیار سرد و زیباست. این کشور جاذبه‌های زیادی دارد، امکانات آموزشی، رفاهی و اقتصادی عالی دارد و یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مهاجران جهان است.

آلمان

آلمان کشور مورد علاقه این لیست است که از هر لحاظ فوق العاده است. فرهنگ غنی مردم آلمان، اقتصاد پویا و قدرتمند (بهترین اقتصاد اروپا) و شرایط تحصیلی- رفاهی عالی این کشور در دنیا بی‌همتاست. این کشور یکی از مهاجرپذیرترین کشورهاست و زیبایی شهرهای مونیخ، هامبورگ و برلین که در آلمان است شما را شوکه می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید به یک کشور تمیز، خوش آب و هوا و با سواد مهاجرت کنید، آلمان را انتخاب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد