اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 فایده عجیب بستنی که نمی‌دانستید

همه ما ممکن است دلایل مختلفی برای لذت بردن از خوردن بستنی داشته باشیم. چه فکری میکنید اگر به شما بگوییم خوردن این دسر منجمد در واقع می تواند برای شما مفید باشد؟ تعجب نکنید زیرا این کاملا درست است.

8 فایده عجیب بستنی که نمی‌دانستید


همه ما ممکن است دلایل مختلفی برای لذت بردن از خوردن بستنی داشته باشیم. چه فکری میکنید اگر به شما بگوییم خوردن این دسر منجمد در واقع می تواند برای شما مفید باشد؟ تعجب نکنید زیرا این درست است! اگر علاقه شما به این موضوع را برانگیخته ایم ، مطمئناً باید مقاله زیر را بخوانید زیرا در آن 8 مزیت شگفت آور خوردن بستنی آورده شده است.

بستنی

1. مملو از ویتامین ها و مواد معدنی است
بستنی حاوی شیر و مواد جامد شیر است ، به این معنی که هر زمان بستنی می خورید ، بدن از ویتامین D ، ویتامین A ، کلسیم ، فسفر و ریبوفلاوین برخوردار می شود. به غیر از این ، طعم های مختلف مقدار غذای اضافی به آن اضافه می کنند. به عنوان مثال ، بستنی شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان ها و فلاونوئیدها است که به کاهش کلسترول بد خون کمک کرده و به بهبود سلامت قلب کمک می کند.

2. به شما انرژی می دهد
اگر فکر می کنید چرا بستنی برای سلامتی مفید است ، به این دلیل است که به شما انرژی فوری می دهد. این به این دلیل است که حاوی مقدار زیادی قند در آن است ، که بلافاصله باعث می شود احساس انرژی بیشتری داشته باشید. بنابراین ، دفعه دیگر که انرژی کم دارید ، یک قاشق بستنی بخورید.

3. به تقویت ایمنی شما کمک می کند
نه ، عجیب نیست زیرا بستنی در واقع می تواند این کار را برای سلامتی شما انجام دهد. بستنی نوعی غذای تخمیر شده است و گفته می شود غذای تخمیر شده برای سلامت تنفس و دستگاه گوارش مفید است. اگر سیستم تنفسی بهتری داشته باشید و سلامت روده را بهبود ببخشید ، در نهایت باعث افزایش ایمنی بدن می شود.

نعناع

4- به تحریک مغز شما کمک می کند
خوردن بستنی می تواند به تحریک مغز و باهوش تر شدن کمک کند. طبق یکی از مطالعات ، ثابت شده است که افرادی که صبح اول صبح بستنی می خورند نسبت به افرادی که این کار را انجام نمی دهند هوشیارتر هستند.

5. به تقویت استخوان ها کمک می کند
کلسیم یکی از مهمترین مواد معدنی است که بدن برای حفظ سلامت استخوان مورد نیاز است. با این حال ، این ماده معدنی توسط بدن ما تولید نمی شود ، به این معنی که ما باید غذای غنی از کلسیم را برای تأمین نیاز بدن به کلسیم مصرف کنیم. بستنی مملو از کلسیم است و می تواند برای رفع نیاز کلسیم در رژیم غذایی گنجانده شود.

6. بستنی شما را خوشحال می کند
خوردن بستنی در واقع می تواند شما را خوشحال کند! یک توضیح علمی نیز برای همین وجود دارد - وقتی بستنی می خورید ، بدن شما هورمونی تولید می کند که به نام سروتونین شناخته می شود. سروتونین که به عنوان هورمون احساس خوبی نیز شناخته می شود باعث می شود احساس خوشبختی کنید!

بچه
7- از سرطان سینه جلوگیری می کند
کمبود کلسیم در بدن یکی از مقصران سرطان سینه در زنان است. بنابراین ، اگر می خواهید بیماری های مهلکی مانند سرطان سینه را از بین ببرید ، غذای غنی از کلسیم را در رژیم غذایی خود بگنجانید - بستنی می تواند یکی از آنها باشد. مصرف زیاد کلسیم می تواند احتمال سرطان سینه در زنان را کاهش یا کاهش دهد.

8. به شما در کاهش وزن کمک می کند
کاملاً مغایر با آنچه بیشتر ما فکر می کنیم ، اما خوردن بستنی ممکن است در کاهش وزن کمک کند. این اتفاق به یک دلیل ساده می افتد که بدن شما تمایل به از دست دادن کالری بیشتری هنگام خوردن چیزی سرد دارد. با این حال ، اگر فکر می کنید می توانید هر روز یک قابلمه بخورید و وزن کم کنید ، این درست نیست. پس حتما باید حد تعادل را رعایت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد