اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عجیب ترین نام های دنیا که تابحال نشنیده اید

ممکن است گاهی برخی از افراد اسم هایی را برای فرزندان خود انتخاب کنند که هیچ معنی و مفهوم خاصی نداشته باشد، و فقط بر اساس معیار هایی باشد که هیچکس در دنیا آنها را قبول ندارد و یا حتی اسم جایی، حیوانی ،فیلم و سایر چیز های دیگر باشد.

عجیب ترین نام های دنیا که تابحال نشنیده اید


ممکن است گاهی برخی از افراد اسم هایی را برای فرزندان خود انتخاب کنند که هیچ معنی و مفهوم خاصی نداشته باشد، و فقط بر اساس معیار هایی باشد که هیچکس در دنیا آنها را قبول ندارد و یا حتی اسم جایی، حیوانی ،فیلم و سایر چیز های دیگر باشد. یا حتی ممکن است خود افراد تصمیم به تغییر اسم خود در طول زندگی خود شوند. در هرصورت ما تعدادی از عجیب ترین اسم های دنیا را برای شما اماده کرده ایم که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

در اینجا شما را به عجیب ترین اسم های دنیا که تابحال نشنیده اید آشنا میکنیم :

1- پسری که در این تصویر میبینید، اسم قبلی او George Garratt بوده است.
اما تصمیم گرفت که اسم خود را به طولانی ترین اسم دنیا تغییر دهد که پس تصمیم گرفت اسم خود را به متن زیر تغیری دهد که در نوع خود بسیار جالب و عجیب است. اسمی که از بتمن گرفته تا سوپرمن و مرد عنکبوتی را شامل میشود.

Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined

2- این مورد هم در نوع توجه بسیار جالب توجه است که یک دندان پزشک اسمش "فقط درد " باشد. خب در نگاه اول با خواندن متن ممکن است خیلی متوجه نشوید که دقیقا چه چیزی نوشته شده است اما خب بیایید نگاهی به عکس آن بیاندازیم.
همانطور که در عکس میبینید ، نام این دندان پزشک شامل Just-in-Pain هست! به معنی فقط درد.

3- گاهی ممکن است قبل از اینکه به دنیا بیایید پدر مادر شما اسم عجیبی را برای شما انتخاب کرده باشند و گاهی نیز بعد از مدتی خودتان تصمیم به تغییر نام خود بگیرید که یک نمونه آن این دختر خانم چینی است که زمانی که به دنیا آمد اسم او هیچ کلمه در بین آن وجود نداشت به همین دلیل تصمیم گرفت تا به وسط اسم خود عدد 8 را اضافه کند. دلیل اضافه کردن این عدد این است که در فرهنگ چینی ها درواقع 8 نشانی از خوش شانسی است.

4- برخی دیگر نیز ترجیح میدهند تا از نام ابر قهرمانان استفاده کنند. که نمونه آن این آقا پسری است که در واقع اسم او بتمن و فامیلی او سوپرمن است. خب شاید جالب باشد که بدانید او توسط پلیس در فرودگاه بازدداشت شد چون پلیس گمان کرده بود که او دارد با او شوخی می‌کند. به همین دلیل مجبور شده بود کارت شناسایی خود را به پلیس نشان دهد.

5-یکی دیگر از اسم هایی که در نوع بسیار جالب به نظر میرسد آقایی است که اسم خود را ایمیل (email) گذاشته است.

6- حالا به پدر و مادری میرسیم که به دلیل علاقه به فیلم های شوالیه تصمیم گرفتند تا نام فرزند پسر خود را شواله (knight) بگذارند تا همیشه به یاد شخصیت دوست داشتی خود باشند. خب باید گفت که بسیار اسم دهن پرکنی میتواند باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد