اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 رنگ موی پرطرفردار در سال 2021 که نمی‌دانستید

یافتن رنگ ایده آل مو چندان سخت نیست زیرا باید در نظر بگیرید که کدام رنگ مو با رنگ پوست و ویژگی های صورت شما بهتر به نظر می رسد. ما در اینجا 10 تا بهترین رنگ مو را برای سال 2021 با شما به اشتراک میگذاریم.

10 رنگ موی پرطرفردار در سال 2021 که نمی‌دانستید


اگر به دنبال اصلاح موهای خود هستید ، روند رنگ موهای زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. با این حال ، یافتن رنگ ایده آل مو چندان سخت نیست زیرا باید در نظر بگیرید که کدام رنگ مو با رنگ پوست و ویژگی های صورت شما بهتر به نظر می رسد. ما 10 بهترین رنگ مو را برای سال 2021 به اشتراک می گذاریم ، از مخمل قرمز تا موکا.

شماره 1: موی هولوگرافی
رنگ های منشوری یکی از محبوب ترین رنگ مو برای سال 2021 است. اگر بدنبال یک رنگ چشم نواز برای اصلاح مو خود هستید ، سعی کنید موهای هولوگرافیک را امتحان کنید. بسیاری از سایه های زیبا با الهام از سنگ های قیمتی وجود دارد که از آمتیست تا سنگ ماه به نظر می رسد.

شماره 2: موی بلوند نقره ای
موهای بلوند نقره ای رسما رنگ موهای سال است. این یک روند ناخوشایند از روند پلاتین است که یک رنگ هولوگرافیک با رنگ خنک ارائه می دهد که تقریباً برای هر رنگ پوستی جالب است.

شماره 3: موهای ASHY BROWN
اگر شما یک سبزه هستید و به دنبال راهی برای اضافه کردن ابعاد به مو های خود هستید ، موهای قهوه ای خاکستری یک انتخاب مناسب است. این رنگ ترکیبی از سایه های قهوه ای و خاکستری را برای ایجاد جلوه نهایی با رنگ سرد ارائه می دهد.

شماره 4: موی KALEIDOSCOPE
به جای انتخاب یک رنگ مو برای نمایان شدن ، موهای کالیدوسکوپ به شما امکان می دهد سایه های مختلف پاستلی را از بین ببرید. این روند الهام گرفته از رنگین کمان در مورد پوشاندن کل سر شما با رنگ و ترکیب هر سایه برای یک ظاهر منشوری است.

شماره 5: مو گرگ و میش
اگر موارد برجسته مورد علاقه شماست ، می خواهید موهای گرگ و میش را به لیست خود اضافه کنید. گرچه این روند هیچ ارتباطی با خون آشام ها ندارد ، اما شامل ترکیبی از نورهای مهتابی و هایلایت موی سر به موهای قهوه ای برای یک رنگ قهوه ای طلایی در ابعاد کم و نگهداری است.

شماره 6: ROSE BLONDE HAIR
موهای بلوند رز برای سال 2021 به یکی از محبوب ترین رنگهای مو تبدیل شده است. این پایه بسیار سبک با موهای پاستلی صورتی است که مطمئناً بسیار جذاب خواهد بود.

رنگ

شماره 7: موی DULCE DE LECHE
موهای Dulce de leche به شما اجازه می دهد تا پایه قهوه ای با رنگ گرم را با برجستگی های بلایای کاراملی ایجاد کنید تا ابعادی خیره کننده ایجاد کند. همچنین بررسی می کنیم که براساس رنگ های دلخواه شما قابل تنظیم است.

مو

شماره 8: رنگ مو PEEK-A-BOO
peek-a-boo یکی از بهترین رنگ های مو برای سال 2021 است. این روند لایه بالایی مو را با رنگ طبیعی خود نگه می دارد در حالی که رنگی رنگارنگ را در زیر آن پنهان می کند - از این رو به این نام مشهور است. کاملاً قابل تنظیم نیز هست.

شماره 9: مو شکلات CHILI
اگر می خواهید یک موی چشم نواز به دست آورید ، موهای شکلاتی چیلی یک انتخاب خوب است. این روند شامل استفاده از روش برجسته سازی balayage برای افزودن تن های گرم و قرمز به پایه قهوه ای است.

شماره 10:
موهای پاستلی همیشه رواج دارد و موهای شکلاتی پیشتاز این دسته هستند. این رنگ مو از روش balayage برای ترکیب رنگ سفید و رنگ پاستیل در سراسر مو قهوه ای تیره شما برای یک ظاهر ظریف استفاده می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد