اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برخی هواپیماهای بوئینگ 737 مکس از سرویس خارج می شود

این مشکل با باگ های بدنام نرم افزار MCAS جت ارتباطی ندارد.

به گزارش سایت طلا،یک مشکل در تولید باعث شد تا برخی هواپیماهای بوئینگ 737 مکس از سرویس خارج شود.

اواخر سال گذشته بود که بوئینگ 737 مکس به سرویس بازگشت، اما جت مسافربری پر دردسر با مشکل دیگری روبرو شد. به گزارش رویترز، شرکت های هواپیمایی آمریکا، یک مشکل را که می تواند بر واحد کنترل قدرت پشتیبان مدل تأثیر بگذارد،، پس از اطلاع شرکت بوئینگ از 16 مشتری خود، به طور موقت بیش از 65 هواپیمای 737 Max را زمین گیر کرد.

این مشکل ارتباطی با نرم افزار مانور سیستم افزودن مشخصه (MCAS) ندارد که هواپیمای 737 Max را پس از ارتباط آن با دو تصادف مرگبار که منجر به کشته شدن 346 نفر شد، ندارد، ولی باعث شد تا نزدیک به دو سال این هواپیما زمین گیر شوند. به گفته رویترز، این مشکل حدود 90 هواپیما را تحت تأثیر قرار می دهد. شرکت هواپیمایی Southwest Airlines 30 فروند از هواپیما 737 ماکس خود را از برنامه پرواز خارج کرد که بیشتر از همه هواپیماهای آمریکایی است. گفته می شود که بوئینگ به خطوط هوایی تعمیر این هواپیماهای آسیب دیده گفت که ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد.

در بیانیه این شرکت آمده است: "بوئینگ به 16 مشتری توصیه كرده است كه قبل از عملیات بیشتر، در یک گروه خاص از هواپیماهای 737 مكس، مشکل احتمالی برق را برطرف كنند.این پیشنهاد برای اجازه تأیید وجود یک مسیر فرود کافی برای یک بخش از سیستم قدرت الکتریکی ارائه شده است."

یک تحلیلگر رویترز گفت که بعید به نظر می رسد که این مشکل نظارت بر طراحی باشد، زیرا به نظر می رسد فقط بخشی از جت های مکس فعلی را تحت تأثیر قرار داده است. هنوز هم، این یک عقب گرد دیگر برای این هواپیمایی است که قبلاً هم مشکلی در مشکلات برجسته خود داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد