اونس طلا2303.97
مظنه15,036,000
18 گرم3,471,000
ارزش سکه33,876,108
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

وقتی قبل از خواب تمرین کنید، چه اتفاقی برای بدن شما می افتد

اگر هنوز فکر می کنید ورزش قبل از خواب باعث به هم ریختن خواب می شود، ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید.

به گزارش سایت طلا،اگر هنوز فکر می کنید ورزش قبل از خواب باعث به هم ریختن خواب می شود، ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید. علم از تمرینات شب پشتیبانی می کند و ثابت می کند که آنها به اندازه ی تمرینات صبحگاهی سالم و کارآمد هستند. اگر قبل خواب تمرین کنید، متوجه خواهید شد که این کار باعث غلت خوردن شما در رخت خواب نمی شود. از آنجایی که همه ما وقت تمرینات صبحگاهی را نداریم، برای کشف فواید ورزش در شب ادامه مطلب را بخوانید.

این مقاله یک خبر خوب برای کسانی است که سرشان خارج از خانه شلوغ است: اکنون می توانید با خیال راحت از یک تمرین عصرگاهی خوب لذت ببرید بدون اینکه خواب شما به خطر بیفتد.

در اواخر روز می توانید تمرینات سخت تری را انجام دهید.

اگر تا به حال در اواخر بعد از ظهر احساس انفجار زیاد انرژی کرده اید، دلیل آن منطقی خود وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید که وقتی کودک بودید قبل از خواب چقدر فعال بودید. این به این دلیل است که دمای بدن شما بین ساعات 2 بعد از ظهر تا 6 عصر افزایش می یابد. این باعث می شود که شما بیشترین تلاش خود را برای تمرینات انجام دهید.

علاوه براین، اگر دونده هستید، عصر برای دویدن بیرون بروید. یک مطالعه نشان داد دویدن در تاریکی که چیزی باعث حواس پرتی شما نشود باعث سریعتر دویدن شما خواهد شد.

ممکن است بهتر بخوابید.

برخلاف تصور عمومی، ورزش قبل از خواب در واقع کیفیت خواب شما را بهبود می بخشد. به گفته محققان ETH زوریخ، راحت تر می توانید به خواب عمیق بروید. علاوه براین، اثبات نشده است که ورزش بدنی بر کیفیت خواب تأثیر منفی می گذارد. با این حال، بهتر است از تمرینات HIIT دوری کنید، زیرا این تمرینات می توانند بر روی بستن چشم شما تأثیر بگذارند.

عضلات شما می توانند سریعتر فرم می گیرد.

نسبت تستوسترون و کورتیزول بهترین حالت عصر برای رشد عضلات است. اگرچه صبح بیشتر است، اما هنگام غروب خورشید اثرات عضله سازی به حداکثر می رسد. بهتر است روی دویدن در مسافت های طولانی یا تمرینات طولانی تر اما ملایم تمرکز کنید تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

ممکن است استرس انباشته شده را رها کنید.

گاهی اوقات به دلیل تمام عواطف و احساساتی که داریم، خوابیدن سخت است. در این حالت، حرکات کششی هنگام خواب یا یوگا بهترین گزینه ها هستند. یک بررسی نشان داد که تمرین یوگا قبل از خواب به شما کمک می کند زودتر به آرامش برسید. همچنین برای کاهش استرس و اضطراب و همچنین آرام کردن ذهن و عمیق شدن نفس شناخته شده است. مورد دوم اکسیژن بیشتری به بدن شما وارد می کند، بنابراین باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

معمولاً چه موقع ورزش می کنید؟ آیا فکر می کنید عصرها ورزش مفیدتر است؟


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد