اونس طلا2297.44
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این 6 روش بدون رژیم گرفتن لاغر می شوید.

در منابع مختلف بارها تاکید شده است که کنترل وزن برای حفظ سلامتی مهم است.

به گزارش سایت طلا،در منابع مختلف بارها تاکید شده است که کنترل وزن برای حفظ سلامتی مهم است. اما به جای تمرکز بر روی روش های سریع کاهش وزن، عادت کردن به روش های سالم و روزانه بی شک استراتژی هوشمندانه تری است.

1. صبحانه میل کنید.

صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که بعد از ساعات طولانی غذا نخوردن میل می کنید. یک صبحانه سالم بدن تان را شارژ می کند و در طول روز به شما انرژی می دهد. تحقیقات نشان می دهد افرادی که صبحانه کامل و سالم میل می کنند مواد مغذی کافی مثل ویتامین ها و مواد معدنی دریافت می کنند، قند خون شان کنترل می شود و از گرسنگی قبل موقع خواب جلوگیری می کند.

2. غلات کامل بیشتری میل کنید.

غلات کامل غلاتی هستند که فرآوری نشده و با پوست استفاده می شوند. این غلات به دلیل داشتن فیبر کافی باعث سیری می شوند و چون جویدن آن ها بیشتر طول می کشد نیاز دارند آرام میل شوند. این غلات دیر تر هضم می شوند و در نتیجه در طی مدت طولانی تری به شما انرژی می دهند و از گرسنگی زود هنگام شما جلو گیری می کنند. هضم این غلات نیز به انرژی بیشتری نیاز دارد در نتیجه کالری کمتری دارند و متابولیسم را افزایش می دهند.

3. پروتئین کافی مصرف کنید.

پروتئین با افزایش زمان هضم، به شما حس سیری طولانی تری می دهد و از نوسان زیاد انسولین خون جلوگیری می کند در نتیجه نیازی به خوردن میان وعده حس نمی کنید.

4. مراقب کالری نوشیدنی ها باشید.

یک لیوان از نوشیدنی هایی که به آن ها شکر اضافه شده 80 تا 100 کیلوکالری و نوشیدنی های انرژی زا تا 200 کیلوکالری انرژی دارند. پس مصرف آن ها را مدیریت کنید تا کالری اضافه به افزایش وزن شما منجر نشود.

5. قبل از ساعت 9 شب شام میل کنید.

شام خوردن بعد از ساعت 9 عملا ذخیره چربی به حساب می آید چرا که با غروب خورشید سوخت و ساز بدن کاهش می یابد و خورد غذا باعث افزایش وزن می شود.

6. آب کافی بنوشید.

نوشیدن آب از گرسنگی مکرر جلوگیری می کند، به هضم بهتر غذا کمک می کند و وزن شما را کنترل می کند. مطالعات نشان داده افرادی که زیاد آب می نوشند وزن مناسب تری دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد