اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آینده ای روشن در پیش روی بیت کوین

طبق روند های گذشته بیت کوین در ماه آپریل سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش سایت طلا،طبق روند های گذشته بیت کوین در ماه آپریل سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. تحلیل های تکنیکال و اخبار حاکی از آن است که این رمز ارز آپریل امسال نیز روندی صعودی خواهد داشت.

ماه مارس امسال برای بیت کوین از نظر صعودی بودن نمودار قیمت در مقام دوم در تاریخ این رمز ارز قرار دارد. بهترین روند متعلق به 8 سال پیش است که بیت کوین 178 درصد رشد را تجربه کرد. در نگاهی کلی بیت کوین در سه ماه نخست سال 2021 بیشترین صعود را داشته است. هرچند صف فروشی که از 24 مارس شروع شد باعث نزول قیمت بیت کوین شد. این فروش عمده بیشتر به دلیل پایان بعضی قرار داد های بیت کوین رخ داد.

CME Group که یک کمپانی اقتصادی بین المللی آمریکایی است به زودی خرید و فروش سهام های خرده بیت کوین را در ماه آتی راه اندازی خواهد کرد و گمان می رود توجه سرمایه گذاران این صرافی را به خود جذب کند. این یک دهم از برنامه آینده این کمپانی برای بیت کوین است که در 3 می 2021 اجرا خواهد شد. این تصمیم کمپانی CME به دلیل استقبال سرمایه گذاران در سه ماه نخست سال 2021 از خرید و فروش رمز ارز ها در موسسات مالی نشئت می گیرد.

بیت کوین و دیگر رمز ارز ها روز به روز در حال پذیرفته شدن توسط نهاد های بیشتری هستند. AirBaltic، اولین خط هوایی است که بیت کوین را پذیرفت و اعلام کرده اتریوم، داج کوین و بیت کوین کش را نیز خواهد پذیرفت. PayPal اجازه می دهد رمز ارز ها در میلیون ها فروشگاه مورد استفاده قرار گیرند و با افزایش تراکنش های شبکه بیت کوین، درجه سختی شبکه برای ماینر ها بیشتر شده و پاداشی که در ازای استخراج بیت کوین دریافت می کنند افزایش می یاید. درجه سختی شبکه بیت کوین و قیمت آن ارتباطی مستقیم دارند و در نتیجه روندی صعودی برای این رمز ارز پیش بینی می شود.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت 57626 دلار معامله می شود و مقاومت اصلی پیش روی آن بالاترین قیمت تا به امروز بیت کوین یعنی 61677 دلار است. مقاومت دیگری نیز در 59280 دلار وجود دارد که قیمت بیت کوین دیروز به آن برخورد کرد و تا 57626 دلار کاهش یافت.

در صورت باقی ماندن بیت کوین بالای سطح قیمت 59290 دلاری، احتمال صعودی بودن روند تقویت می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد