اونس طلا2299
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

10 علامت که نشان می دهد همسرتان به لحاظ احساسی از شما طلاق گرفته است

ازدواج یکی از مهم ترین مراحل زندگی است که چالش های بسیار زیادی را نیز همراه با خود دارد. یکی از این چالش ها طلاق عاطفی از یکدیگر است که می تواند نشان دهنده پایان یک ازدواج باشد.

10 علامت که نشان می دهد همسرتان به لحاظ احساسی از شما طلاق گرفته است


ازدواج یکی از مهم ترین مراحل زندگی است که چالش های بسیار زیادی را نیز همراه با خود دارد. یکی از این چالش ها طلاق عاطفی از یکدیگر است که می تواند نشان دهنده پایان یک ازدواج باشد.

بسیاری از مشاوران ازدواج به طلاق احساسی، خیانت عاطفی نیز می گویند. خیانت عاطفی زمانی اتفاق می افتد که همسرتان از نظر احساسی با شما بیگانه شده و علاقه خود را از دست به دهد.

این شرایط هرچند بسیار بد است اما گاهی مشاوره های ازدواج و مشورت با روانشناسان می تواند تا حدی مشکل گشا باشد. در ادامه ما ده علامت طلاق عاطفی را به شما خواهیم گفت.

طلاق

1. همسرتان به دوست یا دوستان خود اهمیتی بیشتری داده و بیش از این که با شما صحبت کند، با دوستش صحبت می کند. معمولا نتیجه این اتفاق نیز دعوا و تنش های بی پایان است.

2. در گذشته همسرتان از هر فرصتی برای بودن با شما استفاده می کرد اما اکنون برنامه های مختلف خود را مقدم بر وقت گذراندن یا بیرون رفتن با شما می داند.

3. علاقه شدید به تلفن همراه و شبکه های اجتماعی، به خصوص هنگامی که شما نزد همسرتان می روید یا در اتاق را باز می کنید به سرعت دادن پیام دادن را متوقف می کنند.

گوشی همراه

4. وقتی می خواهید گوشی همراهشان را حتی برای دلایل ساده ای مانند دیدن ساعت بردارید عصبانی می شوند. همچنین تلفن همراه را به خود با خود به همه جا حمل می کنند.

5. با وجود اینکه همسرتان در گذشته به سرعت از سر کار به خانه بازمی گشت هم اکنون به شکل مداوم تماس گرفته و می گوید که باید زمان بیشتری را در سر کار سپری کند.

6. همسرتان دیگر مسائل و احساسات مختلف خود را با شما در میان نمی گذارد. بسیاری از اوقات این موضوع نشان دهنده این است که همسرتان از طرف فردی دیگر حمایت احساسی شده و دیگر علاقه به گفتن مسائل به شما را ندارد.

7. وقتی از همسرتان یا دوستان او انتقاد کنید عصبانی شده و شروع به پرخاش کردن می کنند. به خصوص اگر به او بگویید در حال خیانت به شما است شما را دیوانه خطاب می کند.

خیانت

8. آنها به شما انتقادات زیادی کرده و باعث می شوند تا احساس کنید مشکلی دارید اما در واقع آنها سعی بر این دارند که خیانت خود به شما را پنهان کنند.

9. همسر شما به خاطر یک دوست جدید خود یا بهانه هایی دیگر از این قبیل قرار هایی که با هم داشتید را لغو کرده و با دیگران بیرون می رود.

10. آنها بدون دلیل از دست شما عصبانی شده و در جواب سؤالات ساده نیز به شما پرخاش می کنند. بسیاری از اوقات دلیل این کار، عدم لذت از وقت گذراندن با شما است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد