اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ارز دیجیتال ممکن است هزار درصد رشد کند

با رشد بی سابقه ارز های دیجیتال در مدت اخیر، این بازار حالا سرمایه گذاران کوچک و بزرگی را به خود جذب کرده است. رشد صعودی بیت کوین در چند ماه اخیر حالا توجه بسیاری از سرمایه گذاران سازمانی و دیگران سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

این ارز دیجیتال ممکن است هزار درصد رشد کند


با رشد بی سابقه ارز های دیجیتال در مدت اخیر، این بازار حالا سرمایه گذاران کوچک و بزرگی را به خود جذب کرده است. رشد صعودی بیت کوین در چند ماه اخیر حالا توجه بسیاری از سرمایه گذاران سازمانی و دیگران سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. جدا از بیت کوین رشد سایر ارز های دیجیتال که به آلت کوین ها شناخته می‌شوند با رشد قابل توجهی همراه بوده اند. در حال حاضر بیش از 3 هزار ارز دیجیتال در صرافی های مختلف در سطح دنیا در حال خرید و فروش هستند.

بیت کوین

در ابتدا باید گفت که لازمه ورود به بازار ارز های دیجیتال درواقع آگاهی و درک بازار آن است. بدون شناخت از این بازار سرمایه گذاری در آن اشتباه ترین کاری است که هر کسی ممکن است انجام دهد. به همین دلیل باید برای خرید هر ارز دیجیتال نسبت به شناخت آن و شناسایی ویژگی های جدیدی که ارز دیجیتال مورد نظر قرار است در دنیای تکنولوژی ایجاد کند آگاهی لازم را کسب کرد. برای مثال شما برای خرید بلند مدت یک ارز دیجیتال باید ابتدا با وایت پیپر ارز آن ارز دیجیتال را مطالعه و بررسی کنید. بدانید که این رمز ارز دقیقا قرار است چه کاری انجام دهد و در پروژه ای که در حال انجام آن است دقیقا چه هدفی را دنبال می‌کند.

کاردانو

یکی از ارز های دیجیتالی که این روز ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است کاردانو با نماد ADA است که جزو ده رمز ارز برتر بازار ارز های دیجیتال به شمار می‌رود. کاردانو که این روز ها به رقیب اتریوم شناخته می‌شود حالا روز به روز به محبوبیت خود می افزاید.

اما کاردانو چگونه وارد بازار ارزهای دیجیتال شد ؟

بنابر گفته ها در واقع خالق رمز ارز کاردانو همکار مدیر عامل اتریوم بوده است و به دلیل اختلاف با او از اتریوم جدا شده و تصمیم به پایه گذاری یک پروژه جدید میگیرد. حالا با رشد بی سابقه کاردانو این رمز ارز با حجم بازار 38 میلیارد دلار حالا در رده پنجم برترین ارز های دیجیتال بازار قرار دارد.

اما کاردانو دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

موسس کاردانو به دلیل اشرافی که به مسائل و مشکلات اتریوم داشت در واقع با تعریف یک پروژه جدید سعی بر پر کردن خلا ها و حل مسائلی بود که شبکه اتریوم با آن رو به رو بود. در واقع با همین رویکرد کاردانو توانست به سرعت به رشد بالایی دست پیدا کند و حالا به رقیب اتریوم تبدیل شده است.

اتریوم

افزایش میزان مقیاس پذیری تراکنش ها در کاردانو به کاربران این امکان را میدهد تا تراکنش ها را سرعت بیشتر در شبکه انجام دهند. در واقع اتریوم به دلیل پایین بودن میزان تراکنش های آن در ثانیه از سرعت بسیار پایینی برخوردار است که همین مسئله در واقع نقطه قوت کاردانو به شمار می‌رود. ساختاری که برای کاردانو تعریف شده است در واقع میزان تراکنش در ثانیه را به هزاران تراکنش رسانده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد