اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رد شایعه ممنوعیت تردد از در منزل در روز ۱۳ فروردین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان های پایتخت در روز طبیعت اعلام کرد: توقف و پارک خودروها در اطراف بوستان های شهر هم در این روز ممنوع است.

به گزارش سایت طلا ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان های پایتخت در روز طبیعت اعلام کرد: توقف و پارک خودروها در اطراف بوستان های شهر هم در این روز ممنوع است.

سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه به خبرنگاران توضیح داد: روز گذشته مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان های پایتخت ابلاغ شد که در تلاشیم با همکاری شهرداری تهران ورودی تمامی بوستان های پایتخت در روز ۱۳ فروردین مسدود شود.

وی افزود: همانطور که شهروندان در سال گذشته همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند امسال هم درخواست داریم که شهروندان در روز طبیعت به بوستان های پایتخت مراجعه نکنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه توقف و پارک خودروها در اطراف محوطه بوستان های شهر در روز طبیعت ممنوع استف ادامه داد: در صورت رعایت نکردن شهروندان هم بحث جریمه و هم موضوع انتقال خودروها از مقابل بوستان ها توسط پلیس اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: آمار شیوع ویروس کرونا در تهران نگران کننده است و از شهروندان می خواهیم در روز طبیعت از هر گونه دور همی و تجمع خودداری کنند.

به گزارش سایت طلا ، ۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آنها است.

رد شایعه ممنوعیت تردد از در منزل در روز ۱۳ فروردین

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا شایعه ممنوعیت تردد خودروها در سراسر کشور از مقابل خانه در روز ۱۳ فروردین را رد کرد.

سرهنگ عین اله جهانی نیز ،در خصوص رد این موضوع اظهار کرد: اخیرا پیامی با عنوان "ممنوعیت تردد خودروها در سراسر کشور از مقابل خانه در روز ۱۳ بدر" در فضای مجازی درحال پخش شدن است.

وی ادامه داد: این موضوع از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تکذیب می شود.

سرهنگ جهانی با تاکید بر اینکه اگر برای روز ۱۳ فروردین ماه مقرراتی وضع و یا ابلاغ شود، حتماً از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی به استحضار مردم خواهد رسید، گفت: اگر ممنوعیتی وجود دارد در خصوص رفتن به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است و تردد یا حرکت از در منازل با خودرو یا تردد در شهر ممنوع نیست.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد:‌ تاکید و توصیه ما با توجه به شرایط ویروس کرونا در کشور این است که مردم در همه روزها، به خصوص روز ۱۳ فروردین، از ترددهایی که باعث شیوع و انتشار بیماری می شود پرهیز کنند. خواهش ما از مردم این است که به سلامت خود توجه کنند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد