اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

عکس هایی از تولد کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون

پوران درخشنده کارگردان ، تهیه کننده و نویسنده سرشناس سینما و تلویزیون عکس هایی از تولد خود را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد.

عکس هایی از تولد کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون


پوران درخشنده کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سرشناس سینما و تلویزیون عکس هایی از تولد خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

عکس منتشر شده از خانم پوران درخشنده در اینستاگرام :

پوران درخشنده

عرصه سینما و تلویزیون نوابغ زیادی را در خود پرورش داده است در عرصه های جهانی موفقیت های بزرگی را کسب کرده اند. این موفقیت ها در واقع در همه عرصه های سینما و تلویزیون بوده است و فقط مربوط به یک جنبه خاص نمی‌باشد و در هر حوزه ای را شامل می‌شود. در اینجا نگاهی کلی به زندگی زندگی پوران درخشنده کارگردان، تهیه کننده و نویسنده مطرح سینما و تلویزیون خواهیم انداخت.

درخشنده

اما نگاهی کلی به زندگی حرفه ای پوران درخشنده در حوزه صدا و سیما :

پوران درخشنده در ۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۰ در شهر کرمانشاه دیده به جهان گشود، او تحصیل تکمیلی خود را در مدرسه عالی تلویزیون و سینما گذراند و در سال ۱۳۵۴ در سازمان صدا و سیما شروع به فعالیت کرد و در همان دوره فیلمی با عنوان طاعون که دربارهٔ طاعون در کردستان به سال ۱۳۲۸ است را تهیه کرد. سال بعد یعنی ۱۳۵۵ دربارهٔ چهارشنبه سوری و همچنین فیلمی دربارهٔ مراسم سنتی نواحی مختلف ایران موسیقی نواحی ایران را سال ۱۳۵۶ تولید کرد. «موج، جانماز، سجاده»، تحقیقی دربارهٔ زنان، اشتغال و صنایع دستی در کردستان در سال ۱۳۵۷ تهیه کرد و همچنین فیلم‌های مستند «چشمه‌های آب معدنی راه هراز»، به تصویر کشید و همان سال مستندهای سه‌گانه صنایع دستی را در کردستان تولید کرد.«موج، سجاده، جانماز»، «نازک کاری»، «گلیم». الیاف طبیعی و مصنوعید در چهار قسمت مستندی تحقیقی دربارهٔ نخ، ابریشم و پشم و الیاف مصنوعی را ساخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پوران درخشنده

پوران درخشنده همچنین عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا (WIF)، کارگردانان مستقل آمریکا (IFP) و مرکز بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان یونسکو (CIFEJ) نیز می‌باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد