اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این افراد مانند مار سمی هستند و نباید با آنها دوست شوید

دوستان شما و افرادی که به آنها نزدیک هستید بسیار مهم هستند و اگر متاسفانه انسان هایی با رفتار و تفکرات سمی باشند می توانند شما را دچار مشکلات روانی فراوانی بکنند.

این افراد مانند مار سمی هستند و نباید با آنها دوست شوید


دوستان شما و افرادی که به آنها نزدیک هستید بسیار مهم هستند و اگر متاسفانه انسان هایی با رفتار و تفکرات سمی باشند می توانند شما را دچار مشکلات روانی فراوانی بکنند.

در واقع برخی از مطالعات نشان داده است که افرادی که در اطراف ما هستند تعیین می کنند که ما موفق می شویم یا شکست می خوریم در نتیجه بسیار مهم است که اطرافیان خود را با دقت بالایی انتخاب کنیم.

دوستان حامی و دلگرم کننده می توانند به شکل قابل توجهی در رشد و پیشرفت ما تاثیر داشته باشند و ما را در مشکلات و سختی ها یاری دهند. اما اگر اطرافیان ما انسان هایی سمی باشند ما را در زندگی عقب نگه می دارند.

افراد سمی

در ادامه نشانه های انسان های سمی را به شما خواهیم گفت.

1. ملکه های غم: این افراد با گفتن مشکلات و ناراحتی هایشان، شما را به سمت خود کشیده و می خواهند تا این مشکلات را برای آنها حل کنید. اما وقتی به آنها نزدیک می شوید و تلاش می کنید تا به آنها کمک کنید می بینید که مشکلاتشان پایان ناپذیر است.

2. افرادی که هیچگاه قدر تلاش های شما را نمی دانند و هیچ وقت نمی توانید با کار هایتان آنها را راضی کنید.

تلاش

3. نه گویان: این نوع فردی است که همیشه منفی است. او از شما و رویاهای شما انتقاد می کند. احتمالا در برخورد با او احساس می کنید که این افراد شما را جدی نمی گیرند زیرا همیشه گزینه ها و توانایی های شما را زیر سوال می برند.

4. افراد خودشیفته: تنها چیزی که برای این افراد مهم است خودشان هستند. آنها تلاش می کنند تا همه چیز را به شکلی در آورند که برای خودشان خوب باشد.

5. افرادی که فکر می کنند شما همان شکلی که خودتان هستید، خوب نیست و باید شکل دیگری شوید.

6. افرادی که هیچگاه شما را نمی بخشند: این دسته از افراد هیچگاه اشتباهات گذشته شما را فراموش نکرده و به شکل مداوم آنها را به شما یادآوری می کنند.

غیبت

7. غیبت کننده ها: بسیاری از اوقات ما یک دوست داریم که گهگاه غیبت می کند و این عادی است. اما اگر یکی از اطرافیان شما به صورت مداوم در حال غیبت کردن است بهتر است او را از لیست اطرافیان خود حذف کنید چرا که می توانید مطمعن باشید او پشت سر شما نیز غیبت خواهد کرد.

8. افراد دروغگو: از دروغ های کوچک گرفته تا دروغ های بزرگ، افرادی که عادت به دروغ گفتن کرده اند به هیچ عنوان گزینه های مناسبی برای دوستی نیستند.

9. و در آخر افرادی که به صورت مداوم به دنبال برانگیخته کردن ترحم شما هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد