اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

خواص شگفت انگیزی درباره آب خیار که نمی دانستید

نوشیدن آب خیار معجونی از سلامتی و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین ماده ای که می توان زیبایی و لاغری اندام را به شما عرصه کند. از خوردن آب خیار غافل نشوید.

خواص شگفت انگیزی درباره آب خیار که نمی دانستید


نوشیدن آب خیار معجونی از سلامتی و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین ماده ای که می توان زیبایی و لاغری اندام را به شما عرصه کند. از خوردن آب خیار غافل نشوید.

خیار که جز در صیفیجات است اما در سبد میوه هر خانه ای یافت می شود و خوردن آن با نمک و نعنا برای اصلاح طبع آن بسیار توصیه شده است. اما آن چیزی که تا امروز از آن غافل بوده اید آب خیار است. معجونی معجزه گر که زیبایی، سلامت و زیبایی اندام را توامان با یکدیگر به شما هدیه می دهد.

خیار

در ادامه برخی از فواید نوشیدن آب خیار و استفاده از آن را به شما توضیح خواهیم داد.

1. کنترل کننده دیابت و کلسترول: استرول‌های موجود در خیار می‌توانند سطح کلسترول بد خون را پایین بیاورند. آب خیار به لوزالمعده در تولید انسولین نیز کمک می‌کند و به همین علت برای حفظ بهینه‌ی قند خون در بیماران دیابتی بسیار مفید است.

2. آفتاب سوختگی:ماساژ ناحیه‌ی آسیب دیده با آب خیار می‌تواند مفید باشد و شما فوراً تأثیر التیام بخشی و خنک کنندگی آن را خواهید دید.

آفتاب سوختگی

3. تقویت استخوان ها: آب خیار سرشار از ویتامین K است. ویتامین K باعث تقویت بافت استخوان شده، سلامت کلیه‌ها را حفظ کرده و نقش مهمی در لخته شدن خون دارد.

4. کاهش درد مفاصل: سیلیکا موجود در خیار باعث تقویت بافت‌های همبند می شود سلامت مفاصل را افزایش می دهد. آب خیار سرشار از ویتامین‌های A، B1، B6، C و D، اسیدفولیک، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است.

5. تقویت کننده دندان ها: معمولا به گیاهخواران توصیه می شود آب خیار را جایگزین شیر کنند زیرا آب خیار باعث تقویت دندان‌ها، استخوان‌ها و افزایش تراکم استخوانی می شود.

6. آبرسانی: آب فراوان موجود در خیار سبب دفع سموم، خنک شدن بدن، کاهش و تسهیل در گوارش می شود.

سیستم ایمنی بدن

7. تقویت کننده سیستم ایمنی بدن: آب خیار دارای مقادیر بسیار زیادی مس است که به تولید سلول های قرمز و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد